register

Діджіталізація агентства нерухомості

Назад
09
Чер 2021

Як можна збільшити продажі агентства нерухомості на 30%

Звучить нереально? Будьте впевнені, це абсолютно можливо, якщо ви інвестуєте в програмні рішення, які cлідують останнім трендам в веб-розробці і створені із застосуванням передових технологій.
Ось кілька фактів про сферу нерухомості на підтвердження того, що така інвестиція себе окупить:

  • у клієнтів немає бажання бігати від одного об’єкта нерухомості до іншого, коли можна вибирати кращі пропозиції, зручно розташувавшись за комп’ютером вдома;
  • ріелтори витрачають левову частку робочого часу не на те, що забезпечує дохід компанії – продаж нерухомості, а на технічну роботу, яку можна автоматизувати, на кшталт заповнення оголошень на сайтах;
  • 75% людей вважає за краще шукати нерухомість для покупки або оренди в інтернеті;
  • в середньому покупці повторно вдаються до послуг ріелторів як мінімум один раз протягом 5 років.

Давайте розглянемо, як веб-розробники можуть поліпшити ваш бізнес і багаторазово помножити ваш прибуток.

#1 Корпоративні сайти з каталогом об’єктів для агентств нерухомості

Чим сайт може бути корисний для агентства нерухомості

1.Нові клієнти. Без сайту ви не зможете повноцінно просувати своє агентство в мережі. З огляду на, що більшість людей шукає нерухомість в інтернеті, ви позбавляєте себе основного каналу продаж.

2.Бренд життєво важливий для побудови довгострокового співробітництва. Якщо клієнти залишилися задоволені вашими послугами і запам’ятали назву фірми, можете бути впевнені – в наступний раз для пошуку нерухомості вони звернуться саме до вас.

За словами маркетологів, щоб запам’ятати назву компанії, людина повинна побачити його не менше ніж 5 разів. Це може бути логотип на візитці, вулична вивіска і т. П. Звичайно, було б непогано, якби ріелтор кілька разів згадував назву агентства при розмові з клієнтом. Але все ж найбільш ефективний спосіб застосовувати це правило на практиці – за допомогою свого сайту. У цьому випадку потенційний покупець бачить назву компанії при пошуку нерухомості, розглядаючи різні пропозиції і відправляючи посилання родичам і друзям. Якщо клієнт втратить візитку,він запам’ятає, як виглядає сайт, і згадає його його навіть через певний час.

3.Комунікація стане простіше. Відправивши посилання на нерухомість на вашому сайті, ви будете впевнені, що інформація відображається там коректно і в повному обсязі, фотографії – чіткі і високої якості, і що у клієнта не виникне бажання перейти по іншим оголошенням, розміщеним вашим конкурентом. Останнє може статися, якщо ви відправите посилання, що веде на сторонній сайт з каталогом об’єктів, наприклад OLX або DOM.RIA.

4. Розвиток нових напрямків бізнесу. Ви ще не продаєте будинки в котеджних селищах? Або, можливо, ви планували розпочати діяльність на ринку добової оренди? Власний сайт допоможе вам виходити на нові ринки швидко і без зайвого клопоту. Просто дотримуйтесь цих кроків:

  • призначте співробітника агентства, відповідального за збір інформації про власність і зв’язок з клієнтами;
  • створіть новий розділ на сайті;
  • розмістіть на ньому інформацію про нерухомість, яку ви пропонуєте;
  • замовте рекламу в ЗМІ та соціальних мережах, запустіть SEO-кампанію.

Після цих кроків єдине, до чого вам належить підготуватися, – це встигати відповідати на дзвінки потенційних клієнтів.
5.Масштабованість. Зазвичай, після того, як клієнт приходить в агентство, ріелтор водить його від одного об’єкта до іншого, рекламуючи переваги тієї чи іншої пропозиції.

Безумовно, особисте спілкування – найдієвіший метод укладання угоди. Але в такому випадку, щоб розширити вашу компанію і поліпшити стан справ, вам доведеться найняти нових співробітників, відкрити нові відділення, розширити ваші управлінські ресурси, орендувати приміщення, закуповувати нове обладнання і т. д. Але навіть після всього цього в якийсь момент ви впретеся в стелю, яку не зможете подолати.

Як сайт може вирішити ці проблеми

  • Він збільшує число укладених угод на одного співробітника

Добре розкручений сайт з великою кількістю пропозицій підвищує ефективність роботи ваших агентів. Суть в тому, що клієнт сам вибирає з вашого каталогу найбільш відповідну нерухомість. Немає потреби витрачати час на демонстрацію величезної кількості квартир або будинків, багато з яких йому можуть і не сподобається. Сайт дозволяє клієнту вибирати нерухомість самостійно. Все, що вам потрібно зробити, це показати йому найбільш відповідну нерухомість і укласти угоду.

  • Основну частину роботи може виконувати менш кваліфікований персонал

У ріелтора є одне завдання – продавати. А збір інформації та розміщення її на сайті ви можете делегувати,що дозволить автоматизувати робочий процес. Агенти можуть отримати всі необхідні дані, переглянувши детальний огляд нерухомості в своїх особистих облікових записах. Таким чином, вони не витрачають час на те щоб добратися до нових об’єктів і на їх фотографування.

  • Сайт розширює географію вашої діяльності

Як і в будь-який інший галузі, клієнти – це найбільш цінний показник успіху. Сайт який відвідують користовачі, який розроблений для сфери нерухомості надає доступ до невичерпного джерела нових клієнтів. Сайт допоможе вам почати діяльність в нових містах, областях або навіть країнах.

Вибір бізнес-моделі для розширення повністю залежить від вас. Ви зможете відкрити нову філію агентства або перенаправити клієнтів своїм партнерам. Найбільш важлива річ залишається незмінною: розширення не потребує величезних додаткових людських ресурсів.

Скільки коштує сайт агентства нерухомості?

Вартість створення залежить виключно від складності необхідного рішення, передбачуваного навантаження і обсягу трафіку, а також від конкретних вимог до функціональності сайту.

Ми настійно рекомендуємо почати з базової версії сайту, яка зможе залучити нових клієнтів, і вже після – її покращувати. Очікувані витрати складуть орієнтовно від 5 000 до 10 000 доларів.

Подивіться приклад сайту, розробленого для агентства нерухомості, в нашому портфоліо.

#2Автоматизація бізнес-процесів в сфері нерухомості: ключові поради для агентств

Система для роботи з клієнтами життєво важлива для будь-якого агентства нерухомості, в якому працює більше 5 осіб.

Які функції може виконувати така система, і для чого вона потрібна?

1. Єдина база даних об’єктів нерухомості. Ось лише деякі з її переваг:

  • інформація про всі пропозиції зібрана в одному місці, що істотно полегшує пошук найбільш відповідного з них;
  • агенти мають доступ до об’єктів своїх колег і можуть пропонувати цю нерухомість в тому разі якщо, в їх розпорядженні не знайшлося пропозицій, які відповідають вимогам клієнта;
  • завдяки статистиці, яку надає така система, нові пропозиції будуть розподілені рівномірно серед всіх сотрудніков. Ви завжди бачите актуальний стан наявних пропозицій.

2. CRM-система для управління взаємодією з клієнтами.

CRM-система – незамінний помічник для будь-якого підприємства. Говорячи простою мовою, вона являє собою єдиний перелік всіх клієнтів, які коли-небудь зверталися до вашої компанії, і містить детальну інформацію про них: контактні дані, ніж вони цікавилися, історію взаємодії.

Така система прискорює виконання завдань, з якими стикаються співробітники. Крім того, вона збільшує частку укладених угод і служить інструментом відстеження продаж.

Як CRM-системи можуть збільшити ваші продажі

По-перше, розробка CRM-системи дозволяє розподіляти вхідні повідомлення. Новий клієнт автоматично призначається ріелтору, який в даний момент доступний і може допомогти (грунтуючись на його завантаженості і кваліфікації). Або новий клієнт може бути включений до списку лідов, готових розглядати пропозиції (перелік доступний всім співробітникам). Таким чином, робота з клієнтом починається набагато швидше.

По-друге, система автоматично вибирає з бази даних найбільш відповідні об’єкти для кожного клієнта. Це дозволяє відправити перші пропозиції вже за лічені хвилини.

По-третє, докладні звіти для топ-менеджменту, повідомлення про очікувані дії і детальна статистика значно підвищують ефективність роботи з кожним клієнтом. Жоден з них не залишиться забутим чи розчарованим від співпраці з вашою компанією.

І останнє, але не менш важливе, CRM-система дозволяє вам просто і без додаткових зусиль підтримувати зв’язок з клієнтом після закриття угоди (т.зв. follow-up). Якщо ваш клієнт орендував квартиру, швидше за все, в найближчі роки він буде шукати нову. Якщо ж клієнт здав в оренду будинок, то швидше за все через рік-два він буде шукати нових наймачів. Якщо ви будете своєчасно нагадувати людям про послуги, які будуть їм корисні (зателефонувавши, надіславши електронного листа або показавши рекламу), вони гарантовано стануть вашими постійними клієнтами.

Як CRM-системи можуть збільшити ваші продажі

По-перше, розробка CRM-системи дозволяє розподіляти вхідні повідомлення. Новий клієнт автоматично призначається ріелтору, який в даний момент доступний і може допомогти (грунтуючись на його завантаженості і кваліфікації). Або новий клієнт може бути включений до списку лідов, готових розглядати пропозиції (перелік доступний всім співробітникам). Таким чином, робота з клієнтом починається набагато швидше.

По-друге, система автоматично вибирає з бази даних найбільш відповідні об’єкти для кожного клієнта. Це дозволяє відправити перші пропозиції вже за лічені хвилини.

По-третє, докладні звіти для топ-менеджменту, повідомлення про очікувані дії і детальна статистика значно підвищують ефективність роботи з кожним клієнтом. Жоден з них не залишиться забутим чи розчарованим від співпраці з вашою компанією.

І останнє, але не менш важливе, CRM-система дозволяє вам просто і без додаткових зусиль підтримувати зв’язок з клієнтом після закриття угоди (т.зв. follow-up). Якщо ваш клієнт орендував квартиру, швидше за все, в найближчі роки він буде шукати нову. Якщо ж клієнт здав в оренду будинок, то швидше за все через рік-два він буде шукати нових наймачів. Якщо ви будете своєчасно нагадувати людям про послуги, які будуть їм корисні (зателефонувавши, надіславши електронного листа або показавши рекламу), вони гарантовано стануть вашими постійними клієнтами.

3. Економія до 40% часу ваших співробітників

У кожної компанії є певний робочий процес. У деяких агентствах для укладення угоди потрібна згода адвокатів; в інших компаніях ріелтори витрачають багато часу на створення супутньої документації; а іноді агентам доводиться заповнювати безліч таблиць для отримання зарплати (замість того, щоб укладати більше угод).

Всі внутрішні операційні процеси можуть і повинні бути автоматизовані, оскільки це економить час ваших співробітників, не порушуючи звичні робочі алгоритми.

В економічній доцільності впровадження системи внутрішньої автоматизації не може бути і найменших сумнівів. Існує маса всіляких готових систем автоматизації, що пропонують підписку. Якщо ви не змогли знайти систему, яка підходить для ваших внутрішніх бізнес-процесів, або ж не хочете платити більшу абонентську плату кожен місяць, створення власної системи автоматизації – це ідеальний вибір в вашому випадку. В середньому вартість розробки системи з основними функціями починається від 10 000 доларів.

Продаж на сторонніх ресурсах

HOW IT CAN INCREASE REAL ESTATE AGENCY SALES BY 30% - 30
У сфері нерухомості в усьому світі основний приплив потенційних клієнтів генерують агрегатори оголошень, присвячені оренді і продажу житла. Сайти Zillow і Homes.com- провідні агрегатори реклами в США. У Франції Leboncoin Vivastreet також довели свою затребуваність серед користувачів інтернету. І в Україні найбільші джерела нових клієнтів для агентств нерухомості – це каталоги оголошень OLX і DOM.RIA.

Сьогодні більшість агентств нерухомості розміщує оголошення на таких сайтах вручну. Для розміщення одного пропозиції в середньому потрібно близько 15 хвилин. Якщо вам необхідно розмістити п’ять пропозицій, це займе 75 хвилин робочого часу, який можна витратити на щось інше. А скільки ріелторів працює у вашій компанії – п’ять, десять, двадцять? В такому випадку ваша компанія щодня втрачає, відповідно, 375, 750 або 1500 хвилин робочого часу для виконання цього завдання. Ви хочете продовжувати втрачати?

Цей процес може бути автоматизований, що дозволить заощадити до 90% часу на рекламу.

Вам доступний будь-який з нижченаведений способів автоматизації:

  • Передача даних через API (програмний інтерфейс програми, від англ. Application Programming Interface). Використання цього каналу передачі даних дозволяє додавати оголошення на незліченні сторонні агрегатори, просто розміщуючи пропозицію на своєму сайті.
  • Написання бота для розміщення реклами. Якщо ви бажаєте охопити і ті агрегатори, які не підтримують API, ви можете використовувати розробленого для вас бота. Він буде входити на сайт і розміщувати рекламу, повторюючи дії реальної людини.
  • Спеціалізовані послуги, засновані на партнерських продажах. Існує широкий спектр ресурсів, таких як mls.com , які вже інтегровані з десятками агрегаторів для продажу / оренди нерухомості. Після розміщення пропозиції на сайті, воно буде відправлено на цей сервіс через API. Цей сервіс, в свою чергу, розмістить оголошення на ресурсах своїх партнерів, де інші агенти з нерухомості займуться пошуком клієнта під цю пропозицію в обмін на комісію.

Таким чином, вам не потрібно витрачати час ріелторів на дублювання оголошень на кількох майданчиках. Співробітник додає пропозицію на ваш сайт один раз, і система автоматизації поширить його на десятки інших ресурсів.

Оптимізація комунікації

Чим ще займаються агенти з нерухомості? Очевидно, вони витрачають багато часу на спілкування, частина якого також може бути автоматизована.

Ми звикли до зручності, яка надає спілкування по електронній пошті, скайпу, вайберу, фейсбуку і т. Д. Але замість того, щоб сфокусуватися на побудові відносин з клієнтом, агенти повинні підлаштовуватися під месенджер, який використовує клієнт.

Омніканальні сервіси можуть стати хорошим рішенням для діджиталізації цієї проблеми. Говорячи коротко, якщо ви використовуєте CRM-систему всередині компанії, ви можете інтегрувати її чат з іншими каналами зв’язку. Ви можете набирати повідомлення в чаті CRM, і вони будуть доставлені в месенджер, який використовує клієнт.

Переваги омніканальних сервісів:

  • Автоматизація агентства. Вашим ріелторам не потрібно буде встановлювати 10 і більше месенджерів на смартфон або ПК, регулярно перевіряти їх все на наявність нових повідомлень і витрачати час на відправку фотографій об’єктів та на те, щоб згадати, з яким клієнтом вони спілкуються в даний момент.
  • Підвищення лояльності клієнтів, так як ви спілкуєтеся з ними зручним для них способом.
  • Збереження всієї історії листування в CRM-системі, а не на смартфоні ріелтора, який залишає компанію після звільнення.

Підсумок

Існує безліч способів, за допомогою яких сучасні технології можуть спростити роботу агентств нерухомості і забезпечити зростання вашого бізнесу. Не втрачайте часу – починайте користуватися перевагами впровадження новітніх програмних рішень для поліпшення вашого агентства! Не соромтеся звертатися до нас, якщо у вас виникли питання і ви хочете обговорити потреби вашого бізнесу або запросити кошторис на реалізацію вашої ідеї.

Види сайтів для сфери нерухомості

Щоб дізнатися який вид сайту підходить вашому проекту, натисніть кнопку детальніше.

Детальніше

Вас може зацікавити

Технології

Розробка веб додатків з використанням Python і Django

16
Лют 2021
Плюси і мінуси веб-розробки на Python Django. Що вибрати для інтернет-проекту: Python, PHP, Java? Розглядаємо сильні, слабкі сторони Python Django при створенні сайтів і веб-додатків.
Досвід

3 причини, чому про діджиталізацію бізнеса потрібно задуматися вже в 2021 році

16
Лют 2021
Діджиталізація – це перетворення бізнесу за допомогою сучасних технологій і методів управління. Цей процес також називають цифровою трансформацією або цифровізацією. З результатами діджиталізаціі ми стикаємося щодня. Варто тільки погуглити, наприклад, погоду в Іспанії, як тут же на сайті почнуть з’являтися банери туристичних фірм. Так діджиталізований бізнес виходить на цільову аудиторію. Мета діджиталізації: підвищення ефективності бізнесу, […]
Технології

Розробка PWA

16
Лют 2021
Створення PWA сайту з можливостями програми: швидким інтерфейсом, автономною роботою. Переваги та недоліки розробки PWA додатків.

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом