register

РОЗРОБКА B2B ПОРТАЛУ

Автоматизація роботи з гуртовими клієнтами та дистриб'юторами

СТВОРЕННЯ B2B ПОРТАЛУ

b2b портал - це інтернет-майданчик, в межах якого реалізуються угоди між компаніями (наприклад, виробником і гуртковиком, між гуртковиком і роздрібним продавцем). До порталу можна підключити партнерів з різних рівнів ланцюга розподілу: дистриб'юторів, дилерів, незалежних гуртовикiв, рітейлерів.

На порталі здійснюються оптові продажі, оформлення і попередня обробка замовлень, обмін документами і довідковою інформацією. Постачальник може скоротити час на взаємодію з покупцем, розвантажити відділи продажів і підтримки. Замовник може знаходити потрібну продукцію і всю інформацію про неї в інтерактивному каталозі з фільтрами і сортуванням, моментально отримувати довідки без необхідності дзвінків постачальнику.

У свою чергу, створення сайту бiзнес для бiзнесу допоможе вам дуже швидко знайти власну аудиторію постійних клієнтів і, таким чином, отримати надійне джерело постійного заробітку. Нижче ми поговоримо про особливості розробки порталу b2b порталу .

Як це працює

1. Проектуємо портал під ваш бізнес

Збираємо дані про вашу компанію і галузь. Розробляємо індивідуальне рішення з урахуванням процесів і цілей вашого бізнесу.

2. Интегруємо з вашою обліковою системою

Інтегруємо портал з 1С та іншими програмами обліку. Якщо ви ще не користуєтеся системами автоматизації, ми розробимо для вас кастомную ERP-платформу.

3. Підключаємо клієнтів до особистого кабінету

Ви визначаєте коло замовників, які отримають доступ до порталу. Кожному партнеру відправляється індивідуальний логін і пароль для входу через особистий кабінет.

4. Надаємо інформацію важливу для клієнта

Клієнт отримує всю інформацію про товари, актуальнi залишки, умови розрахунку та доставки. Для консультацій передбачений чат.

5. Всі замовлення переходять в онлайн

Ваші партнери обирають товари в зручному каталозі. Ціни встановлюються для груп або індивідуально для кожного замовника. Оформлення замовлення відбувається без зайвих дзвінків.

6. Статуси замовлень відслідковуються в кабінеті

Партнери бачать стан виконання замовлення і історію угод в особистому кабінеті. До кожного замовлення система генерує рахунки і накладні.

Створення B2B ПОРТАЛУ

Зазвичай розробка b2b порталу завжди відбувається з урахуванням специфіки конкретної ніші бізнесу, на яку спрямована діяльність його власника. Тому ми пропонуємо розглянути найпопулярніші різновиди подібних майданчиків, щоб ви змогли скласти максимально точний бізнес план для b2b порталу або дізнатися ціну на послуги з його створення:

b2b гуртовий портал

Такі майданчики служать для реалізації угод між виробниками і оптовими продавцями / постачальниками;

b2b портал для клієнтів

Це універсальний вид b2b порталів, клієнтами якого можуть стати власники будь-якого бізнесу;

b2b портал з інтернет магазином

Якщо інтернет-магазин безпосередньо співпрацює з виробником продукції (тобто, фактично, являє собою b2b офіційний сайт), він може допомогти йому в складанні угод з роздрібними продавцями, тим самим, виступаючи в ролі посередника.

b2b портал на веб авторесурс

Даний тип порталів, будучи незалежним гарантом чесності реалізованих угод, зазвичай об'єднує постачальників і продавців автомобілів, автозапчастин і / або автосервісів;

b2b портал страхування

Оскільки будь-який бізнес потребує страхування, такий інтернет-майданчик допоможе знайти його власникам перевірені страхові компанії і вибрати для себе найвигіднішу пропозицію.

ПЕРЕВАГИ СТВОРЕННЯ B2B ПОРТАЛА:

01

Підвищення зручності
для партнерів

За даними Statista 93% B2B-покупців після прийняття рішення віддають перевагу замовленням онлайн. 72% B2B-клієнтів хочуть мати можливість самообслуговування через особистий кабінет. Портал надає замовникам ці можливості, а значить, підвищує їх лояльність.

02

Збільшення
продуктивності

Проблеми комунікації між відділами і помилки через людський фактор знижують продуктивність підприємства на 20-30%, за оцінкою McKinsey. Наприклад, на пошук документів у менеджера йде 150 годин на рік. Синхронізація B2B-порталу, ERP і систем документообігу усуває подібні проблеми.

03

Зменшення
відтоку клієнтів

У разі ручного обліку залишків наявність товарів, облік неправильно відображається в 37% випадків, про що свідчить опитування від PR Newswire. Це призводить до того, що замовники витрачають час на замовлення товарів, яких просто немає на складі, розчаровуються і йдуть до іншого постачальника. B2B-портал, інтегрований з ERP, показує залишки товарів на складах в режимі реального часу.

Каталог товарiв

В каталозі вказуються персоналізовані ціни, наявність товарів, їх фотографії і характеристики. Знаходити товари можна за допомогою пошукового рядка, фільтрації і сортування за кількома параметрами.

  • Відображення залишків в реальному часі;
  • Індивідуальні ціни для клієнта;
  • Персональні знижки;
  • Щоденне оновлення курсів валют;
  • Швидкий пошук товару по артикулу або назвою.

Замовлення та повернення

У кабінеті ви можете відстежувати статуси замовлень, стан оплати і появу заявок на повернення. Для прискорення обробки замовлень дані з порталу синхронізується з вашою системою управлінського обліку.

  • Відстежувати інформацію в реальному часі;
  • Вибір юр.особи (контрагента) клієнта і договору;
  • Статус доставки підтягується з сайтів служб доставки;
  • Робота з поверненнями товарів.

Взаєморозрахунки і документообіг

Ви можете переглядати баланс взаєморозрахунків з вашими партнерами. Документ може бути роздрукуваний або відправлений партнеру прямо з порталу.

  • баланс;
  • історія операцій;
  • нагадування про дебіторську заборгованість;
  • пакет документів по операціях: рахунки, накладні, акти;
  • можливість роздрукувати акт-звірення.

Підтримка клієнтів

У порталі реалізовані функції підтримки: база знань, відповіді на актуальні питання та чат для спілкування клієнта з вашими консультантами. Цей функціонал економить час замовників і розвантажує службу підтримки.

  • Персональний менеджер;
  • Спілкування в зручний для клієнта час;
  • Збереження історії листування.

Запис на консультацію з бізнес-аналітиком

Розберемо, яке рішення необхідно саме для вашого бізнесу. Який функціонал потрібен для повноцінної роботи порталу. Складемо план розробки та запуску проекту.

Цілі створення порталу

01

Створення єдиної екосистеми

На B2B-порталі буде зібрана вся історія взаємодії з вашими партнерами: архів угод і взаєморозрахунків, стан оплати поточних замовлень, історія консультацій та переговорів через чат.

02

Підвищення лояльності

Надавши партнерам можливість самообслуговування, ви збережете час ваших фахівців і підете назустріч B2B-клієнтам, які вважають за краще оформляти замовлення онлайн.

03

Масштабування продажів

Запуск інтегрованої системи у вигляді ERP і B2B-порталу в рази скорочує час обробки замовлення, а значить - створює фундамент для масштабування продажів.

04

Підвищення ефективності

Запуск інтегрованої системи у вигляді ERP і B2B-порталу в рази скорочує час обробки замовлення, а значить знижує собівартість операцій і підвищує їх точність.

Фокус на цілях

Розробка b2b-порталу не є кінцевою метою. Це лише інструмент, який повинен допомагати вирішити проблему замовника

Завдання, які вирішуються впровадженням B2B-порталу

Підвищення точності і організованості

При ручній роботі з документами від 2 до 5% з них кладеться не в ті папки або втрачається. На B2B-порталі до кожного замовлення прикріплюються електронні версії документів. Також виключаються друкарські помилки і інші людські похибки.

Ведення бізнесу з далеким зарубіжжям

На порталі можна оформляти замовлення і отримувати довідки 24/7. Працювати з партнерами з інших часових зон буде набагато зручніше. Більше не потрібно тримати нічну вахту продавців-консультантів.

Прискорення обробки замовлень

Після підключення порталу до системи управління складом або ERP вам знадобиться мінімум ручних перевірок і погоджень для обробки замовлень.

Автоматизація бізнес процесів

B2B-портал звільнить ваших менеджерів від рутинних обов'язків, на кшталт введення даних в 1С та складання накладних. Співробітники зможуть сфокусуватися на більш пріоритетних завданнях.

Підвищення прозорості

Автоматична обробка заявок усуває можливість корупції всередині компанії. А інформативний особистий кабінет робить прозорим співпрацю із зовнішніми партнерами.

Моніторинг скарг

У розділі "підтримка" керівники можуть бачити статистику звернень та оцінку рівня задоволеності вирішення питання

Інтеграція з системами управлінського обліку

Обмін даними з 1С

З системами обліку: Інтеграція з 1С; МiйСклад і ін.

Службами доставки: Нова пошта, Meest Express, Інтайм та ін

CRM системами: Bitrix24; amoCRM; OneBox і ін.

Зовнішніми сервісами: ЕЦП, Telegram, Unisender і ін.

Ми зможемо підключити ваш b2b портал абсолютно до будь-якій системі, у якій є канал обміну даними (API)
Розробка b2b порталу7912

ЕТАПИ РОЗРОБКИ B2B ПОРТАЛУ:

  • Обговорення майбутнього сервісу, опрацювання ідей і сценаріїв використання;
  • Написання технічного завдання і прототипів;
  • Оцінюємо складність, етапи та терміни реалізації;
  • Підписуємо договір і отримуємо передоплату;
  • Поетапна розробка проєкта ;
  • Запускаємо систему, навчаємо роботі з адміністративною панеллю.
  • Гарантійний період 6 місяців на тестування проекту.

КЕЙС "TOTIS"

TOTISPHARMA GROUP LTD. - один з лідерів індустрії краси, офіційний дистриб'ютор в Україні відомих європейських брендів Croma (Австрія), Simildiet (Іспанія), Innoaesthetics (Іспанія), Mastelli (Італія), ME Line (Іспанія), Dr.Spiller (Німеччина).

Мета:

Надати клієнтам b2b портала зручний майданчик для роботи. Впровадження маркетингових інструментів спрямованих на залучення в бренд і підвищення основних показників зростання.

Рішення:

Були оцифровані всі поточні бізнес процеси з метою надання максимального сервісу клієнтам, а також були впроваджені гнучкий конструктор акцій, глибока програма лояльності і функціонал "рецептів".

КЕЙС "PNEUMAT"

Замовник - найбільший постачальник пневматичного обладнання в Європі, що спеціалізується на оптовій і роздрібній торгівлі товарів для промислових підприємств.

Мета:

Перед нашою компанією стояла мета розробити портал зі 160 000 товарів в асортименті, зі складною вкладеністю категорій, зі складським обліком наявності товарів із можливістю конфігурації цін.

Рішення:

Розподілили навантаження за рахунок використання декількох серверів, реалізували функціонал замовлення товарів в разі відсутності шуканого на складі, налаштували інтеграцію з 1С для отримання первинної документації за замовленням (рахунки, накладні та акти виконаних робіт), а також актуальної інформації про наявність товару на різних складах і його ціни. Розробили конфигуратор товарів.

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ РОЗРОБЛЯЄ ДОСВІДЧЕНИЙ ПРОЕКТ-МЕНЕДЖЕР

Щодня, з року в рік протягом останніх 5 років, ми реалізуємо складні, цікаві веб-проекти. За цей час ми накопичили величезний досвід проб і помилок, тонкощів і нюансів, який допоможе поліпшити ваш проект. Ми намагаємося не просто "робити, що сказано", а допомагати замовнику реалізувати потрібний продукт, щоб рости і розвиватися разом з ним.

СТАНІСЛАВ СИЧОВ

Керівник відділу розробки (CTO)

Дізнатися вартість ТЗ

Мобільна версія кабінету

Ваші клієнти працюють з вами, там де їм зручно.

B2B-портал підтримує повноцінний функціонал на будь-яких пристроях: ноутбуках, планшетах, мобільних. Ваші партнери зможуть оперативно шукати товари, оформляти замовлення і отримувати довідки, перебуваючи за межами офісу.

Переваги розробки B2B порталу

Багато хто плутає B2B-портал з інтернет-магазином. Дійсно, і той, і інший - веб-додатки для електронної комерції, але все ж це принципово різні продукти. Головна різниця в тому, що B2B-портал обслуговує продажу для бізнес-партнерів, а B2C - для приватних осіб. Базовий запит B2B і B2C клієнтів - можливість оформляти покупку в зручний день і в зручний час 24 на 7. Але на цьому схожість закінчується. У бізнес-замовників є ряд потреб, які портал повинен задовольнити, щоб бути життєздатною альтернативної замовленнями по телефону, факсу та при особистій зустрічі.   Індивідуальне ціноутворення   В B2B застосовується гнучке ціноутворення, залежне від обсягу замовлення, персонального дисконту та інших факторів. B2B-портал підтримує цей функціонал.   Прийняття рішень   Приватні покупці приймають рішення про замовлення самостійно.B2B кілька людей приймають рішення.. B2B-портал проектується таким чином, щоб забезпечити підтримку прийняття рішення кількома рівнями користувальницьких ролей.   Пошук   Приватні користувачі шукають товари за назвою бренду або характеристиками. B2B-покупці часто шукають по артикулах або іншої промислової маркування. Так вони можуть переконатися, що замовляють товар який підходить під їх інтереси, а не схожу модель.

Чим B2B-портал корисний виробнику і постачальнику?

  • Зручний і швидкий спосіб замовлення підвищує лояльність клієнтів.
  • Персоналізоване ціноутворення для різних груп покупців.
  • Можливість продавати цілодобово. Що важливо для роботи з партнерами з інших країн і часових зон.
  • Автоматизація обробки замовлень і розвантаження продажників;
  • Скорочення витрат на адміністрування завдяки централізованому управлінню;
  • Підвищення точності аналізу і планування за допомогою цифровізації процесів і отримання консолідованої картини продажів;
  • Можливість проводити онлайн-аукціони, щоб отримати максимальну ціну.
  • Синхронізація порталу з ERP і CRM дає приріст продуктивності підприємства в цілому;
  • Мінімізація числа помилок в документах, втрат інвойсів та інших помилок через людський фактор.
  • Онлайн-чат для моментальної техпідтримки клієнтів.
  • Зручна перевірка статусів платежів.
  • Підтримка різних способів отримання оплати, автоматичне керування відкладеними платежами.
  • Безпека угод.

Чим B2B-портал корисний замовнику?

  • Зручний пошук товарних позицій в персоналізованому каталозі з фотографіями продукції, фільтрами і сортуванням за ціною та іншими параметрами.
  • Детальний опис продукції, що включає артикул і маркування.
  • Доступ до автоматичної дисконтної системи.
  • Отримання індивідуальних пропозицій і інформаційних матеріалів.
  • Оформлення замовлень в будь-який час і з будь-якої точки світу.
  • Участь в тендерах і аукціонах.
  • Перевірка наявності товарів, в тому числі на складах в потрібних регіонах.
  • Завантаження накладних, інвойсів та інших документів в один клік.
  • Отримання повідомлень в режимі реального часу.
  • Перевірка статусу замовлення.
  • Відсутність необхідності здзвонювання з постачальником зі стандартних питань. b2b портал мій склад інтеграція

Переваги інтеграції порталу з ERP і іншими системами

Підвищити продуктивність і прибутковість компанії можна за допомогою об'єднання B2B-порталу, ERP і іншого корпоративного ПО в єдину екосистему для електронної комерції. Підключення B2B-порталу до ERP забезпечує наступні переваги:
  • Цінова політика, встановлена ​​щодо партнерів і налаштована в ERP, автоматично транслюється на B2B-портал: будь-яке замовлення, створений на порталі, враховує умови оплати і знижки, встановлені в договорах з партнерами.
  • Ціни з прайс-листів в ERP, синхронізуються з цінами на B2B-порталі, і будь-які зміни, зроблені в ERP, також видно на порталі.
  • Замовлення, зроблені через портал, автоматично надходять в ERP для обробки.
  • Клієнти завжди можуть бачити стан замовлень, залишків, рахунків і т. Д.
  • Автоматизація прийому і скорочення часу обробки замовлення.
  • Забезпечення прозорості внутрішніх процесів.
  • Розширена функціональність самообслуговування клієнтів.
  • Виключення ймовірності людської помилки.
  • Повна безпеку транзакцій для зареєстрованих користувачів.
  • А інтеграція з системою управління продуктової інформацією (PIM) дозволяє робити ще більш докладний опис товарів на порталі. PIM-система може доповнити ERP за допомогою категоризації і консолідації даних про товари.
Якщо у вас немає ERP системи,мы можем забезпечитикомплексну діджіталізацію бізнес-процесів вашого підприємства. Оцифруємо і автоматизуємо операції, забезпечимо онлайн присутність, розробимо ERP, B2B-портал і інтегруємо всі рішення.

Функціонал b2b порталу і можливості його розвитку

Стандартный набір можливостей b2b портала включає в себе кабінет користувача декількох типів, каталог товарів, пошук, фільтри, опції сортувань, панель адміністратора та велика кількість інших можливостей. Крім того, ціль b2b порталів полягає в тому, щоб автоматизувати процес поставки товарів або послуг від постачальників до клієнтів, - це принципова відмінність даних майданчиків від звичайних магазинів. Що ж стосується можливостей розвитку порталів, вони запросто інтегруються зі сторонніми сервісами через API (наприклад, вам напевно стане в нагоді послуга " b2b портал мій склад інтеграція ").

Чек-лист:як вибрати розробника B2B порталу

Розробка створення порталу b2b під ключ вимагає ретельного вибору професійної команди.Варто звернути увагу на 5 ключових моментів:
  • Експертність в індустрії
  • Портфоліо
  • Відгуки
  • Наявність власної команди розробників
  • Гарантія та підтримка
Розглянемо кожен пункт докладніше.   Галузева експертиза   Розробник ніколи не буде розбиратися в специфіці вашого бізнесу краще вас. Але якщо він робив проекти в схожих галузях - це великий плюс. IT-рішення не може існувати саме по собі, воно обслуговує конкретний бізнес і накладається на його процеси. Наприклад, якщо у вас транспортна компанія, краще вибрати підрядника, який працював з системами геолокації.   Портфоліо   Почитайте кейси, зверніть увагу, чи згадуються в них труднощі з якими стикалася команда проекту. Як з них виходили, як інформували замовника. Переконайтеся в тому, що розробник вміє виходити зі складних ситуацій і дотримуватися при цьому прозорості в стосунках.   Відгуки   Якщо IT-підрядник працював з B2B компаніями, напевно, серед них є й відомі організації - почитайте їх рекомендації. Окрему увагу зверніть на відгуки на незалежних професійних майданчиках. Зверніть увагу на рейтинги і відгуки на Clutch, LinkedIn, DOU і в соцмережах. Також можна подивитися оцінку на Гугл Картах.   Своя команда розробників   Іноді агентства тільки приймають підряд, а саму розробку аутсорсять стороннім девелоперам. Слабкі місця такого формату - комунікація (як всередині команди, так і з замовником) і розподіл ролей та обов'язків. Це несе за собою ряд ризиків, зокрема, зрив термінів і недотримання якості. У випадку з додатками для B2B - витрати, пов'язані з багами в продукті або затримкою випуску, непорівнянні з можливою економією від аутсорсингу. Тому вибирайте підрядника з власною командою програмістів і дизайнерів.   Гарантія та підтримка   Після запуску програми в реальному середовищі з живими користувачами неминуче виявляються моменти вимагають доопрацювання. Тому важливо, щоб розробник не просто здав проект і самоусунувся, а перевірив, як все працює в бойових умовах. Також має сенс заздалегідь домовитися про те, що розробник навчить ваших співробітників користуватися всіма функціями порталу.   Прозорість планування і ціноутворення   Для проектів в B2B сегменті характерна значна варіативність: функціонал, дизайн і масштаб, як правило, сильно відрізняються від проекту до проекту. Тому ціна, яку назвали відразу, навряд чи зумовлена ​​об'єктивними факторами. Підрядник повинен скласти план робіт, і аргументовано показувати вам, скільки годин його фахівці будуть реалізовувати конкретні ділянки проекту. І швидше за все це буде зразковий розрахунок. Остаточну ціну професійні девелопери називають тільки після затвердження детального технічного завдання.

Послуги розробки b2b порталів

Замовити послуги розробки b2b порталу для b2b магазину або ж розробки веб-сервісів для вже готового порталу можна у нас, в Webcase Studio . Крім того, у нас можна уточнити вартість сервісу ще до початку роботи над проектом, щоб розрахувати власний бюджет.

Факти про WEBCASE

Фіксуємо вартість до старту

Детальніше

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом