register

Розробка інтернет-магазинів

Разом пройдемо шлях від ідеї до запуску

Етапи розробки інтернет-магазину

01. Вивчення бізнесу клієнта і потреб ринку в ніші

Щоб досягти поставленої бізнес-мети замовника, наша команда глибоко вивчає нішу клієнта. На основі отриманих даних вдається з'ясувати, що саме буде працювати, принесе прибуток і дозволить поліпшити позицію на ринку в порівнянні з конкурентами

02. Формування технічного завдання та прототипів

Ми впевнені, що технічне завдання і прототип - це фундамент, без якого сайт може впасти, тому для кожного проекту пишеться специфікація з описом всіх функцій і алгоритмів інтернет-магазину і паралельно розробляється прототип для візуального відображення майбутнього сайту

03. Розробка дизайну

При створенні дизайну враховуються побажання замовника, маркетингові тренди, щоб за підсумком виконання даної роботи візуальна частина сайту була зручна і зрозуміла для користувачів (відповідність UX / UI) і презентувала товар або послугу в максимально вигідному кольорі

04. Програмування та інтеграція сторонніх сервісів

Наступний етап - це безпосередньо розробка програмної частини. Тут в роботу включаються front-end і back-end розробники, підключаються сторонні сервіси доставки, онлайн-оплати, відправлення листів і багато інших

05. Контроль якості, тестування

Найважливіша частина розробки - це тестування якості виконаних робіт. Наші QA-фахівці перевіряють відповідність сайту макету, кроссбраузерность, адаптивність, ретельно проходяться по всьому функціоналу інтернет-магазину на основі складених спеціально під проект тест-кейсів

06. Запуск онлайн і технічна підтримка

Після затвердження всіх робіт сайт заливається на сервер замовника. Під час цих робіт наші фахівці допомагають в налаштуванні сервера і домена, підключають ssl-сертифікати і консультують з інших питань. Гарантія на розроблений продукт діє 6 місяців, протягом яких будь-які проблеми, що виникли або помилка усуваються нами безкоштовно

Результати, яких досягає хороший інтернет-магазин

Ми не робимо сайт заради сайту. Нам цікаво домогтися результату - досягти бізнес-цілей замовника:

Інформаційна мета

Клієнти отримують доступ до повної інформації про компанії: контакти, послуги, документація, калькулятори, прайси

Іміджева мета

Підвищити впізнаваність компанії (бренду), його айдентики і фірмових елементів. Передати правильну емоцію від взаємодії з сайтом.

Підвищення продажів

Підвищити відсоток конверсій в ліди, збільшити продажі супутніх товарів в онлайн-магазині, збільшення середнього чека.

Нові ринки

Зміщення акцентів на нові групи аудиторій або послуги

Кейс "Gash"

Майстерня матраців Gash. Виготовлення матраців на замовлення

Мета:

Зробити покупку матраці простою і інформаційною

Рішення:

Матрац - складаний об'єкт з великою кількістю варіацій (вага, висота, індекс жорсткості, прогину) и ціна которого залежить від розміру и складу (шарів різної товщини в чітко визначеній унікальній послідовності) Користувач может самостійно сконструюваті собі матрац і дізнатіся про нього все найважлівішу інформацію.

Кейс "Просвіт"

Інтернет-магазин аюрведических товарів

Мета:

Розробити сервіс з продажу засобів народної медицини, що дозволяє користувачам не тільки купувати товари онлайн, але і брати участь в акціях, накопичувати бали і підвищувати свій статус на сайті для отримання знижок.

Рішення:

Для вирішення поставленої мети ми:

  • розробили модуль акцій,
  • налаштували інтеграцію з сервісами онлайн-оплати, доставки, 1С Бухгалтерією, eSputnik
  • створили ранги і статуси користувачів, що дають можливість заробляти бали, отримувати знижки, запрошувати рефералів і багато іншого

Кейс "Totis"

TOTISPHARMA GROUP LTD. - один з лідерів індустрії краси, офіційний дистриб'ютор відомих європейських брендів Croma (Австрія), Simildiet (Іспанія), Innoaesthetics (Іспанія), Mastelli (Італія), ME Line (Іспанія), Dr.Spiller (Німеччина) на території України.

Мета:

Надати клієнтам b2b-сегмента зручний майданчик для роботи. Впровадити маркетингові інструменти, спрямовані на залучення в бренд і підвищення основних показників зростання.

Рішення:

Були оцифровані всі поточні бізнес-процеси з метою надання максимального сервісу клієнтам, а також реалізовані кейси: гнучкий конструктор акцій, глибока програма лояльності і функціонал "рецептів".

При замовленні інтернет-магазину в Webcase Ви отримуєте:

Команду із 5-7 осіб

Над кожним проектом закріплюється згуртована команда, що складається з проектного менеджера, дизайнера, фронтен- і бекенд-розробників, тестувальника. Важливо, що кожен з них націлений на результат за рахунок внутрішньої мотивації компанії.

01

02

Конфіденційність

З кожним клієнтом ми укладаємо угоду про нерозголошення конфіденційної інформації, додавання сайту в кейс або портфоліо здійснюється тільки після узгодження з замовником

Системний підхід

В першу чергу, ми аналізуємо вашу нішу, бізнес-потреби ринку, бажання цільової аудиторії, маркетингові тренди, і тільки після цього приступаємо до роботи над технічним завданням і прототипом

03

04

Гарантія на 6 місяців

Ми розуміємо, що складні інтернет-магазини тестуються не 5 днів - потрібно запуститися, залучити клієнтів, навчити персонал роботі з сайтом, тому ми даємо гарантію після здачі проекту на півроку, протягом яких ми усуваємо несправності безкоштовно.

Корисні кейси для Вашого інтернет-магазину

Підключення сторонніх сервісів

Для ефективної роботи інтернет-магазинів необхідна інтеграція зі сторонніми сервісами. Налагоджена робота з ними дозволяє автоматизувати велику частину щоденних завдань.

При розробці інтернет-магазинів ми інтегруємося з агрегаторами платіжних систем і служб доставок, 1С бухгалтерією, IP-телефонією, сервісами email-розсилок і багатьма іншими.

Дізнайтеся про вартість і терміни розробки

Виходячи з цілей вашого бізнесу, ми допоможемо вам визначитися зі стеком технологій, необхідними інтеграціями і підберемо оптимальні рішення завдань для вашого бізнесу

Оцінити проект

Вам потрібен сайт з нуля, а не на шаблоні, якщо у Вас:

Велика кількість товарів і зручний пошук по ним

Якщо у вас десятки, а то і сотні тисяч товарів, то вам слід приділити увагу простоті і зручності пошуку по ним. Покупець повинен інтуїтивно користуватись магазином і знаходити потрібний товар, в межах 3-х кліків на сайті.

Маркетингові інструменти

Для перемоги над конкурентами вам необхідно всілякими способами утримувати клієнта. Чим більше у вас магазин, тим складніше і хитрішими маркетинговий функціонал сайту повинен бути. Накопичувальна система знижок, подарунок до товару, знижка від обсягу, безкоштовна доставка, e-mail нагадування, супутній товар, пакетні пропозиції і т.д. повинні уживатися в одній системі, зі зручним інтерфейсом і аналітикою ефективності.

Робота з замовленнями по відділах

Для перемоги над конкурентами вам необхідно всілякими способами утримувати клієнта. Чим більше у вас магазин, тим складніше і хитрішими маркетинговий функціонал сайту повинен бути. Накопичувальна система знижок, подарунок до товару, знижка від обсягу, безкоштовна доставка, e-mail нагадування, супутній товар, пакетні пропозиції і т.д. повинні уживатися в одній системі зі зручним інтерфейсом і аналітикою ефективності.

Особисті кабінети партнерів

У вас є постачальники або оптові покупці? - Автоматизуйте роботу з ними або дайте додаткові можливості і вони неодмінно оцінять це. Ви спростите роботу і собі, і їм.

Cкладне адміністрування

Чим більше магазин, тим більше людей задіяно в його роботі: продаж продукції, підтримка, контент-менеджмент, аналітика, seo-фахівці, маркетологи. Для кожної ролі повинні бути передбачені свої функції з чітким поділом і логування дій.

Індивідуальна схема роботи

Створення інтернет-магазину за індивідуальною схемою - завдання не з легких, тому її варто доручити досвідченим розробникам, які мають досвід роботи в даній сфері. Також варто подумати про розробку MVP інтернет магазину. Це дасть можливість протестувати міні-версію продукту і зрозуміти, як розвиватися далі.

За 6 років роботи понад 350 успішних проєктів

Від імені студії «Квартал 95» дякуємо нашому партнера веб-студію «WebCase» за розробку сайту для проекту «Квартал ТВ». За час співпраці з веб-студією, команда розробників показала свою здатність з повною відповідальністю підходити до поставлених завдань, виконувати завдання якісно і в строк. Відмінною рисою роботи є високий професіоналізм, комунікабельність і зацікавленість у виконуваній роботі. Рекомендуємо студію як надійного і стабільного партнера. Студія квартал 95 задоволена проведеною роботою і з задоволенням продовжимо співпрацю з веб-студією "WebCase»!

Марченко Сергій

керівник digital відділу
студії «Квартал 95»

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом