register

Розробка інтернет-магазинів

Разом пройдемо шлях від ідеї до запуску

Етапи розробки інтернет-магазину

01. Вивчення бізнесу клієнта і потреб ринку в ніші

Щоб досягти поставленої бізнес-мети замовника, наша команда глибоко вивчає нішу клієнта. На основі отриманих даних вдається з'ясувати, що саме буде працювати, принесе прибуток і дозволить поліпшити позицію на ринку в порівнянні з конкурентами

02. Формування технічного завдання та прототипів

Ми впевнені, що технічне завдання і прототип - це фундамент, без якого сайт може впасти, тому для кожного проекту пишеться специфікація з описом всіх функцій і алгоритмів інтернет-магазину і паралельно розробляється прототип для візуального відображення майбутнього сайту

03. Розробка дизайну

При створенні дизайну враховуються побажання замовника, маркетингові тренди, щоб за підсумком виконання даної роботи візуальна частина сайту була зручна і зрозуміла для користувачів (відповідність UX / UI) і презентувала товар або послугу в максимально вигідному кольорі

04. Програмування та інтеграція сторонніх сервісів

Наступний етап - це безпосередньо розробка програмної частини. Тут в роботу включаються front-end і back-end розробники, підключаються сторонні сервіси доставки, онлайн-оплати, відправлення листів і багато інших

05. Контроль якості, тестування

Найважливіша частина розробки - це тестування якості виконаних робіт. Наші QA-фахівці перевіряють відповідність сайту макету, кроссбраузерность, адаптивність, ретельно проходяться по всьому функціоналу інтернет-магазину на основі складених спеціально під проект тест-кейсів

06. Запуск онлайн і технічна підтримка

Після затвердження всіх робіт сайт заливається на сервер замовника. Під час цих робіт наші фахівці допомагають в налаштуванні сервера і домена, підключають ssl-сертифікати і консультують з інших питань. Гарантія на розроблений продукт діє 6 місяців, протягом яких будь-які проблеми, що виникли або помилка усуваються нами безкоштовно

Результати, яких досягає хороший інтернет-магазин

Ми не робимо сайт заради сайту. Нам цікаво домогтися результату - досягти бізнес-цілей замовника:

Інформаційна мета

Клієнти отримують доступ до повної інформації про компанії: контакти, послуги, документація, калькулятори, прайси

Іміджева мета

Підвищити впізнаваність компанії (бренду), його айдентики і фірмових елементів. Передати правильну емоцію від взаємодії з сайтом.

Підвищення продажів

Підвищити відсоток конверсій в ліди, збільшити продажі супутніх товарів в онлайн-магазині, збільшення середнього чека.

Нові ринки

Зміщення акцентів на нові групи аудиторій або послуги

Кейс "Gash"

Майстерня матраців Gash. Виготовлення матраців на замовлення

Мета:

Зробити покупку матраці простою і інформаційною

Рішення:

Матрац - складаний об'єкт з великою кількістю варіацій (вага, висота, індекс жорсткості, прогину) и ціна которого залежить від розміру и складу (шарів різної товщини в чітко визначеній унікальній послідовності) Користувач может самостійно сконструюваті собі матрац і дізнатіся про нього все найважлівішу інформацію.

Кейс Gash

Кейс "Просвіт"

Інтернет-магазин аюрведических товарів

Мета:

Розробити сервіс з продажу засобів народної медицини, що дозволяє користувачам не тільки купувати товари онлайн, але і брати участь в акціях, накопичувати бали і підвищувати свій статус на сайті для отримання знижок.

Рішення:

Для вирішення поставленої мети ми:

  • розробили модуль акцій,
  • налаштували інтеграцію з сервісами онлайн-оплати, доставки, 1С Бухгалтерією, eSputnik
  • створили ранги і статуси користувачів, що дають можливість заробляти бали, отримувати знижки, запрошувати рефералів і багато іншого
Кейс Просвет

Кейс "Totis"

TOTISPHARMA GROUP LTD. - один з лідерів індустрії краси, офіційний дистриб'ютор відомих європейських брендів Croma (Австрія), Simildiet (Іспанія), Innoaesthetics (Іспанія), Mastelli (Італія), ME Line (Іспанія), Dr.Spiller (Німеччина) на території України.

Мета:

Надати клієнтам b2b-сегмента зручний майданчик для роботи. Впровадити маркетингові інструменти, спрямовані на залучення в бренд і підвищення основних показників зростання.

Рішення:

Були оцифровані всі поточні бізнес-процеси з метою надання максимального сервісу клієнтам, а також реалізовані кейси: гнучкий конструктор акцій, глибока програма лояльності і функціонал "рецептів".

Кейс

При замовленні інтернет-магазину в Webcase Ви отримуєте:

Команду із 5-7 осіб

Над кожним проектом закріплюється згуртована команда, що складається з проектного менеджера, дизайнера, фронтен- і бекенд-розробників, тестувальника. Важливо, що кожен з них націлений на результат за рахунок внутрішньої мотивації компанії.

01

02

Конфіденційність

З кожним клієнтом ми укладаємо угоду про нерозголошення конфіденційної інформації, додавання сайту в кейс або портфоліо здійснюється тільки після узгодження з замовником

Системний підхід

В першу чергу, ми аналізуємо вашу нішу, бізнес-потреби ринку, бажання цільової аудиторії, маркетингові тренди, і тільки після цього приступаємо до роботи над технічним завданням і прототипом

03

04

Гарантія на 6 місяців

Ми розуміємо, що складні інтернет-магазини тестуються не 5 днів - потрібно запуститися, залучити клієнтів, навчити персонал роботі з сайтом, тому ми даємо гарантію після здачі проекту на півроку, протягом яких ми усуваємо несправності безкоштовно.

Корисні кейси для Вашого інтернет-магазину

Підключення сторонніх сервісів

Для ефективної роботи інтернет-магазинів необхідна інтеграція зі сторонніми сервісами. Налагоджена робота з ними дозволяє автоматизувати велику частину щоденних завдань.

При розробці інтернет-магазинів ми інтегруємося з агрегаторами платіжних систем і служб доставок, 1С бухгалтерією, IP-телефонією, сервісами email-розсилок і багатьма іншими.

Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса

Дізнайтеся про вартість і терміни розробки

Виходячи з цілей вашого бізнесу, ми допоможемо вам визначитися зі стеком технологій, необхідними інтеграціями і підберемо оптимальні рішення завдань для вашого бізнесу

Оцінити проект

Вам потрібен сайт з нуля, а не на шаблоні, якщо у Вас:

Велика кількість товарів і зручний пошук по ним

Якщо у вас десятки, а то і сотні тисяч товарів, то вам слід приділити увагу простоті і зручності пошуку по ним. Покупець повинен інтуїтивно користуватись магазином і знаходити потрібний товар, в межах 3-х кліків на сайті.

Маркетингові інструменти

Для перемоги над конкурентами вам необхідно всілякими способами утримувати клієнта. Чим більше у вас магазин, тим складніше і хитрішими маркетинговий функціонал сайту повинен бути. Накопичувальна система знижок, подарунок до товару, знижка від обсягу, безкоштовна доставка, e-mail нагадування, супутній товар, пакетні пропозиції і т.д. повинні уживатися в одній системі, зі зручним інтерфейсом і аналітикою ефективності.

Робота з замовленнями по відділах

Для перемоги над конкурентами вам необхідно всілякими способами утримувати клієнта. Чим більше у вас магазин, тим складніше і хитрішими маркетинговий функціонал сайту повинен бути. Накопичувальна система знижок, подарунок до товару, знижка від обсягу, безкоштовна доставка, e-mail нагадування, супутній товар, пакетні пропозиції і т.д. повинні уживатися в одній системі зі зручним інтерфейсом і аналітикою ефективності.

Особисті кабінети партнерів

У вас є постачальники або оптові покупці? - Автоматизуйте роботу з ними або дайте додаткові можливості і вони неодмінно оцінять це. Ви спростите роботу і собі, і їм.

Cкладне адміністрування

Чим більше магазин, тим більше людей задіяно в його роботі: продаж продукції, підтримка, контент-менеджмент, аналітика, seo-фахівці, маркетологи. Для кожної ролі повинні бути передбачені свої функції з чітким поділом і логування дій.

Індивідуальна схема роботи

Створення інтернет-магазину за індивідуальною схемою - завдання не з легких, тому її варто доручити досвідченим розробникам, які мають досвід роботи в даній сфері. Також варто подумати про розробку MVP інтернет магазину. Це дасть можливість протестувати міні-версію продукту і зрозуміти, як розвиватися далі.

За 6 років роботи понад 350 успішних проєктів

Від імені студії «Квартал 95» дякуємо нашому партнера веб-студію «WebCase» за розробку сайту для проекту «Квартал ТВ». За час співпраці з веб-студією, команда розробників показала свою здатність з повною відповідальністю підходити до поставлених завдань, виконувати завдання якісно і в строк. Відмінною рисою роботи є високий професіоналізм, комунікабельність і зацікавленість у виконуваній роботі. Рекомендуємо студію як надійного і стабільного партнера. Студія квартал 95 задоволена проведеною роботою і з задоволенням продовжимо співпрацю з веб-студією "WebCase»!

Марченко Сергій

керівник digital відділу
студії «Квартал 95»

Логотип сайта - Лига Смеха
Слоган
Логотип - асассоциации молодых фермеров
Герб изорбражающий - Житомирскую областную администрацию
Кейс разработанная тендерная площадка
Логотип Prestingo
Логотип cайта - KVARTAL95 Логотип cайта - АGRIA
Логотип cайта - 3MOB

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом