Ми спостерігаємо бум купонних сайтів кілька років поспіль. З одного боку, це пов'язано із загальним злетом торгівлі в інтернеті. З іншого боку, розробка сайту купонів дозволяє його власнику відносно швидко нарощувати клієнтську базу, тому що в такому сервісі зацікавлені як продавці, так і покупці.
Особливості купонних сайтів
Створення сайтів купонів може припускати реалізацію різного функціоналу, в залежності від конкретного виду сайту. Виділяють п'ять основних різновидів купонних сайтів.
Види купонних сайтів
- Сайт щоденних акцій. Тут, як правило, пропонуються великі знижки, часто вище 50%, але діють вони тільки протягом дня. Модель монетизації в цьому випадку мається на увазі, що власник отримує частку від виручки. Тому на таких сайтах розміщуються високомаржинальні бізнеси на кшталт ресторанів і спа-салонів.
- Сайт друкованих купонів. Такий ресурс пропонує відвідувачам скачати і роздрукувати купони на знижки від продавців, які зазвичай поширюють купони через паперову періодику.
- Сайт електронних купонів. Тут користувачі не роздруковують, а зберігають знижку на свою карту лояльності в тій чи іншій роздрібній мережі.
- Агрегатор реферальних знижок. На такому сайті збираються купони на одні й ті ж послуги з різних ресурсів. Це дозволяє відвідувачам порівнювати пропозиції і вибирати кращі угоди.
- Сайти Кешбек. Переживши сплеск популярності кілька років тому, сайти повернення готівки не втратили актуальність і в 2020-му. Дохід власника сайту складають комісії від продавців.
Основні модулі купонного веб сайту
Можна виділити три основні розділи стандартного сайту купонів: картка пропозиції, особистий кабінет покупця і кабінет адміністратора.
Сторінка /картка купона
Картка купона містить дані про пропозицію:
- умови акції
- адресу та контакти продавця
- детальну зведення про постачальника послуги
- скільки користувачів придбали купон
- відлік часу до кінця пропозиції
- можливість подарувати купон третім особам
- соціальні кнопки
Особистий кабінет покупця
Відвідувачі сайту можуть пройти процес реєстрації для того, щоб отримати доступ до розширених можливостей. Покупці зможуть:
- відстежувати ціну купона
- вибирати різні способи оплати
- купувати знижку для друзів
- вести історію угод
- скасувати замовлення
Кабінет адміна
Через кабінет адміністратора власник може виконувати всі ключові функції з управління сайтом:
- наповнювати ресурс контентом
- управляти рекламою і банерами
- розміщувати і налаштовувати картки купонів
- налаштовувати географічну прив'язку реклами і пропозицій
- стежити за станом замовлень
- генерувати звіти для партнерів
- відповідати на запитання користувачів і виконувати інші завдання
Інші невід'ємні функції порталу купонів: повідомлення про нові пропозиції, програма індивідуальних прогресивних знижок і реферальная система.
Етапи створення сайту купонів
Створити сайт купонів можна на зв'язці CMS і плагіна, на движку або кастомними.
Вордпресс + плагін
Це економний варіант, що дозволяє запустити сайт за кілька днів або тижнів. В даному випадку програмування зводиться до мінімуму. Для невеликої підстроювання теми можуть знадобитися знання HTML, CSS або PHP.
Розробка з нуля
Кастомна розробка купонного сайту проходить ряд стандартних етапів, в залежності від обраної методології.
В системі Waterfall, або Водоспад, розробка проходить наступні стадії:
- Опрацювання концепції.
- Оформлення вимог в технічному завданні.
- Проектування архітектури.
- Узгодження дизайну.
- Написання коду.
- Тестування (QA).
- Запуск сайту на робочому сервері.
- Підтримка і просування.
При «гнучкій» методології, Agile, створення сайтів купонів проходить цикл, що включає всі етапи класичної моделі, але за короткий термін - в середньому два тижні.
В результаті виходить попередня версія сайту, з якої можна проводити випробування концепції, отримувати зворотний зв'язок від фокус-груп і замовників. Далі настає нова ітерація. Гнучку систему найрозумніше задіяти при розробці великих проектів.
Найвідоміший підвид Еджайла - це Scrum. У ньому команда девелоперів ділиться на ролі, серед яких власник сайту (продукту), Scrum Master і команда розробки. Також активно використовується дошка з картками завдань - канбан.
Типовий сайт знижок - проект середнього розміру. Тому тут доречно застосовувати гібридні методології розробки. Наприклад, модель інкрементальною розробки, коли проект виконується за модулями - від основних до більш просунутим.
Скільки коштує розробка сайту купонів
Готові прайс-листи зазвичай надають студії, що працюють на шаблонних рішеннях: Вордпресс, Tilda, Wix або спеціалізованих скриптах. Функції сайтів на CMS приблизно однакові, тому спрогнозувати час і вартість проекту тут просто.
Скільки коштує розробка сайту знижок, виконаного на замовлення, можна сказати тільки після проведення попередньої роботи, вивчення вимог і узгодження дизайну.
Основні фактори, що визначають вартість індивідуальної розробки:
- Обсяг робіт. Для різних типів купонних сайтів масштаб проекту може бути різним. Наприклад, створення міжнародного агрегатора знижок займе набагато більше часу, ніж запуск сайту купонних пропозицій Києва або України.
- Функції. Реалізація просунутих можливостей, на кшталт розширеного пошуку, системи фільтрів і push-повідомлень.
- Інтеграції з іншими сервісами: платіжними системами, інтерактивними картами і т. П.
- Опрацювання унікального стилю. Професійно намальований логотип обійдеться дорожче, ніж згенерований або стоковий варіант.
- Терміновість.
Щоб отримати оцінку вартості проекту на основі списку вимог, ви можете зробити запит на безкоштовну кошторис на нашому сайті.
Чому створення купонного сайту варто замовити у нас
Ви можете замовити розробку сайту купонів з унікальними функціями у нас. Наша компанія завжди готова взяти відповідальність за реалізацію складних проектів. З нашими роботами можна ознайомитися в розділі «портфоліо». Зокрема, в нашому портфелі проектів є сайт по створенню купонів і дисконтних карт .
Наші штатні дизайнери створять для вашого ресурсу індивідуалізований стиль, а розробники можуть виконати складні інтеграції та автоматизувати завдання, які потрібно було б виконувати вручну на шаблонному вирішенні.