Види особистих кабінетів:
01
Для бізнесу - дає можливість безпосередньо взаємодіяти з клієнтами, дозволяє прискорити масштабування за рахунок автоматизації процесу покупку - доставки. Для клієнта - підвищує рівень зручності співпраці, наслідком чого стане підвищення лояльності і повторні замовлення.
02
Найважливіша складова в діджіталізаціі взаємодії з клієнтами. Дає можливість клієнту відслідковувати статуси, спілкуватися зі службою підтримки, брати участь в маркетингових активностях
03
Кабінет спрямований на автоматизацію роботу і прискорення процесу взаємодії. Замовлення онлайн, актуальні ціни та залишки. Документообіг. Обмін лідамі. Маркетингові матеріали.
07
Подати заявку на підключення, звітність про споживання, Реквізити для оплати, Баланс, Документообіг, Статистика по зміні ціни
08
сектора
Кабінет для онлайн освітніх програм, Компаній по організації навчання мовам, приватним школам
09
Переглядати запропоновані машини, Замовляти додаткові перевірки, Відстежувати статус покупки