register

СТВОРИТИ САЙТ З ОСОБИСТИМ КАБІНЕТОМ

РАЗОМ ПРОЙДЕМО ШЛЯХ ВІД ІДЕЇ ДО ЗАПУСКУ

СТВОРЕННЯ САЙТУ З ОСОБИСТИМ КАБІНЕТОМ

Особистий кабінет - це елемент інтерфейсу сайту, який робить для користувача досвід більш персоналізованим. Завдяки наявності даної опції, користувачі отримують доступ до функціоналу, характерному саме для їх власних акаунтів (наприклад, до персональних даних, дисконтною програмою, платіжними картками та ін.). Нижче ми більш детально обговоримо важливість розробки особистого кабінету.

Види особистих кабінетів:

01

Для клієнтів e Commerce проектів

Для бізнесу - дає можливість безпосередньо взаємодіяти з клієнтами, дозволяє прискорити масштабування за рахунок автоматизації процесу покупку - доставки. Для клієнта - підвищує рівень зручності співпраці, наслідком чого стане підвищення лояльності і повторні замовлення.

02

Для компаній, що надають послуги

Найважливіша складова в діджіталізаціі взаємодії з клієнтами. Дає можливість клієнту відслідковувати статуси, спілкуватися зі службою підтримки, брати участь в маркетингових активностях

03

Для взаємодії з дилерами і представниками

Кабінет спрямований на автоматизацію роботу і прискорення процесу взаємодії. Замовлення онлайн, актуальні ціни та залишки. Документообіг. Обмін лідамі. Маркетингові матеріали.

07

Для споживачів комунальних послуг

Подати заявку на підключення, звітність про споживання, Реквізити для оплати, Баланс, Документообіг, Статистика по зміні ціни

08

Для освітнього
сектора

Кабінет для онлайн освітніх програм, Компаній по організації навчання мовам, приватним школам

09

Для покупців авто і спецтехніки

Переглядати запропоновані машини, Замовляти додаткові перевірки, Відстежувати статус покупки

Види особистих кабінетів:

1. Для клієнтів e Commerce проектів проектів
Логотип для функционала 12

Для бізнесу - дає можливість безпосередньо взаємодіяти з клієнтами, дозволяє прискорити масштабування за рахунок автоматизації процесу покупку - доставки. Для клієнта - підвищує рівень зручності співпраці, наслідком чого стане підвищення лояльності і повторні замовлення.

2. Для компаній, що надають послуги послуги
Логотип для функционала 11

Найважливіша складова в діджіталізаціі взаємодії з клієнтами. Дає можливість клієнту відслідковувати статуси, спілкуватися зі службою підтримки, брати участь в маркетингових активностях

3. Для взаємодії з дилерами і представниками і представниками
Логотип для функционала 10

Кабінет спрямований на автоматизацію роботу і прискорення процесу взаємодії. Замовлення онлайн, актуальні ціни та залишки. Документообіг. Обмін лідамі. Маркетингові матеріали.

4. Для взаємодії з b2b клієнтами b2b клієнтами
Логотип для функционала 9

Документообіг, Історія замовлень, Персональна програма лояльності, Підтримка, Можливість інтегруватися з власною системою обліку

5. Для державного сектору сектору
Логотип для функционала 8

Для надання громадянам доступу до публічної інформації, а також організації взаємодії з органами влади

6. Для пацієнтів медзакладів і ветклініки і ветклініки
Логотип для функционала 7

Запис на прийом, Медична картка, Результати аналізів, Оплата послуг, Виклик лікаря

7. Для споживачів комунальних послуг
Логотип для функционала 6

Подати заявку на підключення, звітність про споживання, Реквізити для оплати, Баланс, Документообіг, Статистика по зміні ціни

8. Для освітнього сектора
Логотип для функционала 4

Кабінет для онлайн освітніх програм, Компаній по організації навчання мовам, приватним школам

9. Для покупців авто і спецтехніки
Логотип для функционала 2

Переглядати запропоновані машини, Замовляти додаткові перевірки, Відстежувати статус покупки

ДЛЯ ЯКИХ САЙТІВ НЕОБХІДНО СТВОРЕННЯ ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ?

ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН

Особовий кабінет є обов'язковим елементом, необхідним в функціоналі подібних сайтів.

Зокрема, саме завдяки особистому кабінету користувачі зможуть бронювати товари в кошику, застосовувати знижки, "прив'язані" до їх особистого облікового запису, прискорити процес покупки за рахунок попереднього заповнення своїх даних для замовлення, переглядати попередні покупки, а також відстежувати статус поточного замовлення.

ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ

Левова частка користувачів, будуть заходити з мобільних пристроїв. Тому варто акцентувати свою увагу на відображення сайту в них:

  • дизайн мобільної версії;
  • mobile first верстання;
  • ретельне тестування, на всіляких пристроях / браузерах (для цих цілей ми використовуємо спеціальне програмне забезпечення)

ВЕБ-САЙТ КОМПАНІЇ

Веб-сайти компаній нерідко мають кілька варіантів доступу - для рядових користувачів, для працівників компанії та для адміністраторів.

Для того щоб розмежувати права доступу між цими групами відвідувачів, як раз і створюються особисті кабінети .

Модуль авторизації

Особистий кабінет може бути реалізований на окремому піддомені, наприклад lk.site.com і пов'язаний з основним сайтом посиланням: "Увійти в кабінет". В цьому випадку ЛК і сайт може розроблятися на різних технологіях і обмінюватися даними по API

  • авторизація через соціальні мережі
  • за номером телефону, щоб краще розпізнавати
  • двоетапне підтвердження за допомогою смс або дзвінка
  • реєстрація за допомогою BankID і MobileID для верифікації особистості

Історія взаємодії з клієнтом

В даному розділі відображаються всі замовлення клієнтів або їх звернення в компанію. Виводиться статус і докладна інформація. Інформація оновлюється в реальному часі, що зводить до мінімуму необхідність дзвонити в компанію і уточнювати
Функционал -Заказы и возвраты

Взаєморозрахунки і документообіг

Перехід на електронний документообіг скоротить до мінімуму витраченний час на цей процес. Документ можна роздрукувати або відправити партнеру прямо з кабінету.
  • пакет документів: договори, рахунки, накладні, акти;
  • можливість роздрукувати акт-звірення;
  • підпис за допомогою ЕЦП;
  • відображення балансу і заборгованості.
Функционал - Взаиморасчет с клиентом

Підтримка клієнтів

В особистому кабінеті може бути реалізований модуль підтримки у вигляді онлайн-чату або тікетной системи, для спілкування клієнта з вашими консультантами. Цей функціонал економить час замовників і розвантажує службу підтримки.
  • Персональний менеджер;
  • Спілкування в зручний для клієнта час;
  • Збереження історії листування.
Функционал - онлайн общение

КЕЙС "PNEVMAT"

Мета:

Створити індивідуальний веб-каталог з особистим кабінетом дилера, який надає можливість партнерам компанії вибрати необхідний товар і відстежувати історію покупок.

Розробили:

Особистий кабінет дилера, який вміщує всі накладні, список бажаних об'єктів, пошук по замовленим товарам, а також персональну знижку.

Інтерактивний каталог, який вміщає більше ніж 300 тисяч одиниць продукції, c багаторівневою системою підкатегорій і складними фільтрами.

Систему яка автоматично підраховує: час, вартість товару в гривнях, а також наявність його на складі.

Кейс

КЕЙС "PETHELATH"

Мета:

Розробити особисті кабінети для кожного типу і систему, яка автоматизує основні процеси в клініці.

Рішення:

Для даної компанії, наші програмісти розробили 2 персональні профілі: кабінет доктора і власника тварини.

В особистому кабінеті, доктор може відстежувати свою зайнятість протягом тижня так і протягом всього року. Для спілкування з власником тварини реалізований онлай-чат. Під час комунікації з кожним клієнтом клініки, доктору відображається детальна інформацію про аналізи тварини, історію його хвороби і післяопераційні рекомендації.

Власник тварини за допомогою особистого кабінету може звертатися до персоналу клініки, переглядати історію наданих послуг і оплачувати їх онлайн через локальну платіжну систему.

Кейс

Запис на консультацію з технічним фахівцем

Розберемо, який функціонал необхідний саме для вашого сайту. Складемо план розробки для запуску проекту
Главный офис компании
54 секунди на знайомство

50+

Штатних фахівців

350+

Проектів

3

Офіса

6

років у бізнесі

Стек технологій

Маючи багаторічний досвід веб розробки, ми консультуємо наших клієнтів в тому, які технології можуть позитивно вплинути на їх бізнес.

№1

Python №1 в світі по рейтингу PYPL от GOOGLE

РОЗРОБКА САЙТУ З ОСОБИСТИХ КАБІНЕТОМ

На підставі багаторічного досвіду роботи, ми пропонуємо виділити стандартний набір можливостей, який повинен бути присутній в розробці особистого кабінету:

  • Форма авторизації з реалізацією функції входу типів користувачів
  • Розділ з персональними даними користувачів
  • Історія взаємодії з клієнтом / партнером
  • Персональна дисконтна програма. Інформація про знижки, акціях та інших привілеї
  • Електронний документообіг. Можливість виставляти рахунки, виписувати акти і виконувати інші дії, пов'язані з документацією
  • Онлайн чат або форма зв'язку з представником компанії

Чому існує необхідність в розробці особистого кабінету ? Наступним питанням, яким задаються власники веб-сайтів, є наступне: " Створення сайту з особистим кабінетом - це обов'язкова процедура? Чи не можна обійтися без особистого кабінету? " В даному випадку відповідь прозаїчна: якщо ви прагнете утримувати лідерські позиції на тлі ваших конкурентів, то все, що може позитивно відбитися на призначеному для користувача досвід, є обов'язковим.

Головні атрибути особистого кабінету

Перше, що повинно характеризувати правильно створений особистий кабінет - це його ненав'язливість. Не варто змушувати реєструватися ваших користувачів на кожній сторінці вашого сайту.

Крім того, кабінет повинен бути максимально зручним у використанні і надавати користувачеві якомога більше корисних можливостей (зрозуміло, в рамках функціоналу вашого веб).

І, нарешті, ми наполегливо рекомендуємо передбачити в особистому кабінеті опцію відстеження та управління замовленнями - за рахунок цього ви істотно оптимізуєте роботу свого call-центру та відділу обробки замовлень.

Створити сайт з особистим кабінетом

Бажаєте створити сайт з особистим кабінетом ? Звертайтеся до нас по одному з наведених контактів , і найближчим часом ми зв'яжемося з вами для обговорення подальших подробиць реалізації вашого проекту.

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом