Створення сайту страхової компанії дозволить вашому агентству отримати не тільки гідне представництво в інтернеті, ставши обличчям бренду. Сучасні веб рішення для страхового бізнесу дають широкий набір інструментів для взаємодії між співробітниками і вибудовування комунікації з клієнтами.
Особливості проектів для страхових компаній
Сайти страхових агентств повинні відповідати загальним стандартам інтернет-розробки, таким як адаптація під мобільні і інтуїтивність користувальницького інтерфейсу. Але крім цього, необхідно враховувати просунутий функціонал, властивий технічним рішенням у сфері страхування. Інтернет-додаток страхової компанії може включати наступні переваги:- Глибокий аналіз. Вбудовані можливості пошуку, сортування та обробки даних. Автоматичне складання звітів.
- Автоматизація процесів. Відправка листів, повідомлень, нагадувань. Генерація типових документів і шаблонів.
- Мінімізація помилок через людський фактор завдяки постійному моніторингу процесів (призначених для користувача запитів, транзакцій і розрахунків).
- Інтеграція. Створення веб ресурсу страхової компанії часто супроводжується синхронізацією з іншими системами: корпоративними програмами, Excel-таблицями, IP-телефонією, інструментами аналітики.
- Адаптивність. Для страхової галузі характерна швидка зміна бізнес-цілей і середовища ведення бізнесу, в т. Ч. Законодавчої. Тому одне з головних вимог для страхового сайту - адаптовність під актуальну кон'юнктуру ринку.
- Створення алгоритмів ведення бізнесу.Страхові додаток допомагає перетворити бізнес-цілі і практики в чіткі алгоритми. Розробка сайту страхової компанії дозволяє систематизувати типові операційні та стратегічні рішення і перетворити їх в автоматизовані процеси.
- Безпека: шифрування та використання захищених протоколів.
Що потрібно врахувати замовнику
- Технічні помилки. Повністю виключити можливість багів в такому складному ПО практично неможливо. Особливо, якщо ви вирішите замовити сайт для страхової компанії у недосвідченої студії.
- Брак функцій (або їх надлишок). Готові шаблонні рішення часто не мають достатній набір функцій або ж навпаки містять зайві модулі, що уповільнюють програму. Тому ми рекомендуємо замовляти сайт під ключ з урахуванням ваших завдань.
- Витрати на навчання співробітників.
Етапи створення сайту страхової компанії
- Збір вимог, головних завдань, аналіз цільової аудиторії. Попереднє дослідження визначає, як будуть проходити всі подальші кроки. Результати аналізу записуємо в технічне завдання. Орієнтовний термін: одна-два тижні.
- Проектування структури сайту, створення вайрфреймов. Старший інженер або група досвідчених програмістів проектують базову архітектуру. Після цього потрібно визначитися з вибором технологій: мов програмування, типів баз даних і т. Д. Орієнтовний термін: дві-шість тижнів.
- Дизайн: підготовка та затвердження макетів, елементів стилю (логотипів, шрифтів). Орієнтовний термін: один-три місяці.
- Написання коду. Програмування фронтенда (оболонки) і бекенд (серверної логіки). Орієнтовний термін: півтора місяця-один рік
- Тестування і запуск. Обов'язковий етап, що дозволяє переконатися, що кінцеві користувачі не отримають сирої програмний продукт. Орієнтовний термін: дві-чотири тижні
- Підтримка та оновлення.Орієнтовний термін: триває весь час існування сайту.
Особливості проектів для страхових компаній
Сайти страхових агентств повинні відповідати загальним стандартам інтернет-розробки, таким як адаптація під мобільні і інтуїтивність користувальницького інтерфейсу. Але крім цього, необхідно враховувати просунутий функціонал, властивий технічним рішенням у сфері страхування. Інтернет-додаток страхової компанії може включати наступні переваги:- Глибокий аналіз. Вбудовані можливості пошуку, сортування та обробки даних. Автоматичне складання звітів.
- Автоматизація процесів. Відправка листів, повідомлень, нагадувань. Генерація типових документів і шаблонів.
- Мінімізація помилок через людський фактор завдяки постійному моніторингу процесів (призначених для користувача запитів, транзакцій і розрахунків).
- Інтеграція. Створення веб ресурсу страхової компанії часто супроводжується синхронізацією з іншими системами: корпоративними програмами, Excel-таблицями, IP-телефонією, інструментами аналітики.
- Адаптивність. Для страхової галузі характерна швидка зміна бізнес-цілей і середовища ведення бізнесу, в т. Ч. Законодавчої. Тому одне з головних вимог для страхового сайту - адаптація під актуальну кон'юнктуру ринку.
- Створення алгоритмів ведення бізнесу. Просунутий страховий додаток допомагає перетворити бізнес-цілі і практики в чіткі алгоритми. Розробка сайту страхової компанії дозволяє систематизувати типові операційні та стратегічні рішення і перетворити їх в автоматизовані процеси.
- Безпека: шифрування та використання захищених протоколів.
Що потрібно врахувати замовнику
- Технічні помилки. Повністю виключити можливість багів в такому складному ПО практично неможливо. Особливо, якщо ви вирішите замовити сайт для страхової компанії у недосвідченої студії.
- Брак функцій (або їх надлишок). Готові шаблонні рішення часто не мають достатній набір функцій або ж навпаки містять зайві модулі, що уповільнюють програму. Тому ми рекомендуємо замовляти сайт під ключ з урахуванням ваших завдань.
- Витрати на навчання співробітників.
Етапи створення сайту страхової компанії
- Збір вимог, головних завдань, аналіз цільової аудиторії. Попереднє дослідження визначає, як будуть проходити всі подальші кроки. Результати аналізу записуємо в технічне завдання. Орієнтовний термін: одна-два тижні.
- Проектування структури сайту, створення вайрфреймов. Старший інженер або група досвідчених програмістів проектують базову архітектуру. Після цього потрібно визначитися з вибором технологій: мов програмування, типів баз даних і т. Д. Орієнтовний термін: два-шість тижнів.
- Дизайн: підготовка та затвердження макетів, елементів стилю (логотипів, шрифтів). Орієнтовний термін: один-три місяці.
- Написання коду. Програмування фронтенда (оболонки) і бекенд (серверної логіки). Орієнтовний термін: півтора місяця-один рік
- Тестування і запуск. Обов'язковий етап, що дозволяє переконатися, що кінцеві користувачі не отримають сирої програмний продукт. Орієнтовний термін: дві-чотири тижні
- Підтримка та оновлення. Орієнтовний термін: триває весь час існування сайту.
Скільки коштує розробка сайту страхової компанії
Ціна розробки сайту з нуля залежить від наступних факторів:- Розміру додатки, кількості сторінок. Вартість завжди в кінцевому підсумку залежить від масштабу проекту.
- Складнощі структури. Складніша логіка означає більше роботи програмістів і тестувальників.
- Унікальності дизайну. Створення креативних колірних палітр, шрифтів, зображень може виділити ваш сайт на загальному тлі. Але для цього необхідно задіяти професійного дизайнера, а не використовувати матеріали зі стоків.
- Необхідності інтеграції з функціонуючими корпоративними програмами.
- Необхідності перенесення старих баз даних.
Чому створення сайту страхової компанії варто замовити у нас
Переваги роботи з нами:- Робимо кастомниє рішення з нуля і адаптуємо їх під потреби вашого бізнесу. Чи не закладаємо зайві функції, які обтяжують систему.
- Масштабування і поліпшення. Передбачаємо ресурси для масштабування в інфраструктурі додатки. Проводимо впровадження нових функцій за запитом замовника.
- Зробимо інтеграцію сайту з вашим програмним забезпеченням.
- Безпека. Захистимо дані ваших клієнтів і співробітників за допомогою технологій шифрування і аутентифікації.
- Реалізуємо унікальні можливості і функції, яких не буде у ваших конкурентів.
Приклади наших сайтів для страхових компаній
На нашому рахунку понад 300 професійно виконаних сайтів, в тому числі в фінансовому секторі . При роботі з вузьконішевим інтернет-додатками ми враховуємо законодавчі норми України або іншої країни за запитом замовника. Розроблені нами страхові сайти містять ряд невід'ємних функцій, що спрощують ведення бізнесу:- Зберігання даних агентства (в т.ч. про клієнтів): документації, заяв, приміток.
- Менеджмент ключових процесів, транзакцій і продажів.
- Підрахунок страхових комісій.
- Генерування звітів про ефективність відділу продажів.
- Підтримка інтеграції з зовнішніми сервісами.
- Оптимізація і автоматизація робочих процесів.