register

Розробка сайту страхової компанії

Створення сайту страхової компанії дозволить вашому агентству отримати не тільки гідне представництво в інтернеті, ставши обличчям бренду. Сучасні веб рішення для страхового бізнесу дають широкий набір інструментів для взаємодії між співробітниками і вибудовування комунікації з клієнтами.

Особливості проектів для страхових компаній

Сайти страхових агентств повинні відповідати загальним стандартам інтернет-розробки, таким як адаптація під мобільні і інтуїтивність користувальницького інтерфейсу. Але крім цього, необхідно враховувати просунутий функціонал, властивий технічним рішенням у сфері страхування. Інтернет-додаток страхової компанії може включати наступні переваги:
  • Глибокий аналіз. Вбудовані можливості пошуку, сортування та обробки даних. Автоматичне складання звітів.
  • Автоматизація процесів. Відправка листів, повідомлень, нагадувань. Генерація типових документів і шаблонів.
  • Мінімізація помилок через людський фактор завдяки постійному моніторингу процесів (призначених для користувача запитів, транзакцій і розрахунків).
  • Інтеграція. Створення веб ресурсу страхової компанії часто супроводжується синхронізацією з іншими системами: корпоративними програмами, Excel-таблицями, IP-телефонією, інструментами аналітики.
  • Адаптивність. Для страхової галузі характерна швидка зміна бізнес-цілей і середовища ведення бізнесу, в т. Ч. Законодавчої. Тому одне з головних вимог для страхового сайту - адаптовність під актуальну кон'юнктуру ринку.
  • Створення алгоритмів ведення бізнесу.Страхові додаток допомагає перетворити бізнес-цілі і практики в чіткі алгоритми. Розробка сайту страхової компанії дозволяє систематизувати типові операційні та стратегічні рішення і перетворити їх в автоматизовані процеси.
  • Безпека: шифрування та використання захищених протоколів.
Сайт для страхової компанії може також включати базові функції CRM (для роботи з клієнтами) і ERP (для внутрішнього управління).

Що потрібно врахувати замовнику

  • Технічні помилки. Повністю виключити можливість багів в такому складному ПО практично неможливо. Особливо, якщо ви вирішите замовити сайт для страхової компанії у недосвідченої студії.
  • Брак функцій (або їх надлишок). Готові шаблонні рішення часто не мають достатній набір функцій або ж навпаки містять зайві модулі, що уповільнюють програму. Тому ми рекомендуємо замовляти сайт під ключ з урахуванням ваших завдань.
  • Витрати на навчання співробітників.

Етапи створення сайту страхової компанії

  1. Збір вимог, головних завдань, аналіз цільової аудиторії. Попереднє дослідження визначає, як будуть проходити всі подальші кроки. Результати аналізу записуємо в технічне завдання. Орієнтовний термін: одна-два тижні.
  2. Проектування структури сайту, створення вайрфреймов. Старший інженер або група досвідчених програмістів проектують базову архітектуру. Після цього потрібно визначитися з вибором технологій: мов програмування, типів баз даних і т. Д. Орієнтовний термін: дві-шість тижнів.
  3. Дизайн: підготовка та затвердження макетів, елементів стилю (логотипів, шрифтів). Орієнтовний термін: один-три місяці.
  4. Написання коду. Програмування фронтенда (оболонки) і бекенд (серверної логіки). Орієнтовний термін: півтора місяця-один рік
  5. Тестування і запуск. Обов'язковий етап, що дозволяє переконатися, що кінцеві користувачі не отримають сирої програмний продукт. Орієнтовний термін: дві-чотири тижні
  6. Підтримка та оновлення.Орієнтовний термін: триває весь час існування сайту.
В окремий етап також можна виділити навчання персоналу. Як би добре не був би спроектований сайт і скільки високотехнологічних можливостей він би не містив, якщо співробітники не вміють з ним звертатися, користі від нього не буде. Створення сайту страхової компанії дозволити Вашому агентству отріматі НЕ только гідне представництво в інтернеті, ставши Обличчям бренду. Сучасне веб решение для страхового бізнесу дасть широкий набір ІНСТРУМЕНТІВ для взаємодії между співробітнікамі и вібудовування комунікації з клієнта

Особливості проектів для страхових компаній

Сайти страхових агентств повинні відповідати загальним стандартам інтернет-розробки, таким як адаптація під мобільні і інтуїтивність користувальницького інтерфейсу. Але крім цього, необхідно враховувати просунутий функціонал, властивий технічним рішенням у сфері страхування. Інтернет-додаток страхової компанії може включати наступні переваги:
  • Глибокий аналіз. Вбудовані можливості пошуку, сортування та обробки даних. Автоматичне складання звітів.
  • Автоматизація процесів. Відправка листів, повідомлень, нагадувань. Генерація типових документів і шаблонів.
  • Мінімізація помилок через людський фактор завдяки постійному моніторингу процесів (призначених для користувача запитів, транзакцій і розрахунків).
  • Інтеграція. Створення веб ресурсу страхової компанії часто супроводжується синхронізацією з іншими системами: корпоративними програмами, Excel-таблицями, IP-телефонією, інструментами аналітики.
  • Адаптивність. Для страхової галузі характерна швидка зміна бізнес-цілей і середовища ведення бізнесу, в т. Ч. Законодавчої. Тому одне з головних вимог для страхового сайту - адаптація під актуальну кон'юнктуру ринку.
  • Створення алгоритмів ведення бізнесу. Просунутий страховий додаток допомагає перетворити бізнес-цілі і практики в чіткі алгоритми. Розробка сайту страхової компанії дозволяє систематизувати типові операційні та стратегічні рішення і перетворити їх в автоматизовані процеси.
  • Безпека: шифрування та використання захищених протоколів.
Сайт для страхової компанії може також включати базові функції CRM (для роботи з клієнтами) і ERP (для внутрішнього управління).

Що потрібно врахувати замовнику

  • Технічні помилки. Повністю виключити можливість багів в такому складному ПО практично неможливо. Особливо, якщо ви вирішите замовити сайт для страхової компанії у недосвідченої студії.
  • Брак функцій (або їх надлишок). Готові шаблонні рішення часто не мають достатній набір функцій або ж навпаки містять зайві модулі, що уповільнюють програму. Тому ми рекомендуємо замовляти сайт під ключ з урахуванням ваших завдань.
  • Витрати на навчання співробітників.

Етапи створення сайту страхової компанії

  1. Збір вимог, головних завдань, аналіз цільової аудиторії. Попереднє дослідження визначає, як будуть проходити всі подальші кроки. Результати аналізу записуємо в технічне завдання. Орієнтовний термін: одна-два тижні.
  2. Проектування структури сайту, створення вайрфреймов. Старший інженер або група досвідчених програмістів проектують базову архітектуру. Після цього потрібно визначитися з вибором технологій: мов програмування, типів баз даних і т. Д. Орієнтовний термін: два-шість тижнів.
  3. Дизайн: підготовка та затвердження макетів, елементів стилю (логотипів, шрифтів). Орієнтовний термін: один-три місяці.
  4. Написання коду. Програмування фронтенда (оболонки) і бекенд (серверної логіки). Орієнтовний термін: півтора місяця-один рік
  5. Тестування і запуск. Обов'язковий етап, що дозволяє переконатися, що кінцеві користувачі не отримають сирої програмний продукт. Орієнтовний термін: дві-чотири тижні
  6. Підтримка та оновлення. Орієнтовний термін: триває весь час існування сайту.
В окремий етап також можна виділити навчання персоналу. Як би добре не був би спроектований сайт і скільки високотехнологічних можливостей він би не містив, якщо співробітники не вміють з ним звертатися, користі від нього не буде.

Скільки коштує розробка сайту страхової компанії

Ціна розробки сайту з нуля залежить від наступних факторів:
  • Розміру додатки, кількості сторінок. Вартість завжди в кінцевому підсумку залежить від масштабу проекту.
  • Складнощі структури. Складніша логіка означає більше роботи програмістів і тестувальників.
  • Унікальності дизайну. Створення креативних колірних палітр, шрифтів, зображень може виділити ваш сайт на загальному тлі. Але для цього необхідно задіяти професійного дизайнера, а не використовувати матеріали зі стоків.
  • Необхідності інтеграції з функціонуючими корпоративними програмами.
  • Необхідності перенесення старих баз даних.
Також вартість розробки сайту страхової компанії визначає наявність складних модулів.

Чому створення сайту страхової компанії варто замовити у нас

Переваги роботи з нами:
  • Робимо кастомниє рішення з нуля і адаптуємо їх під потреби вашого бізнесу. Чи не закладаємо зайві функції, які обтяжують систему.
  • Масштабування і поліпшення. Передбачаємо ресурси для масштабування в інфраструктурі додатки. Проводимо впровадження нових функцій за запитом замовника.
  • Зробимо інтеграцію сайту з вашим програмним забезпеченням.
  • Безпека. Захистимо дані ваших клієнтів і співробітників за допомогою технологій шифрування і аутентифікації.
  • Реалізуємо унікальні можливості і функції, яких не буде у ваших конкурентів.
Завдяки досвіду наших розробників створення нового сайту займає менше часу, до того ж не доведеться витрачати ресурси на пошук і виправлення багів.

Приклади наших сайтів для страхових компаній

На нашому рахунку понад 300 професійно виконаних сайтів, в тому числі в фінансовому секторі . При роботі з вузьконішевим інтернет-додатками ми враховуємо законодавчі норми України або іншої країни за запитом замовника. Розроблені нами страхові сайти містять ряд невід'ємних функцій, що спрощують ведення бізнесу:
  • Зберігання даних агентства (в т.ч. про клієнтів): документації, заяв, приміток.
  • Менеджмент ключових процесів, транзакцій і продажів.
  • Підрахунок страхових комісій.
  • Генерування звітів про ефективність відділу продажів.
  • Підтримка інтеграції з зовнішніми сервісами.
  • Оптимізація і автоматизація робочих процесів.
З усіма прикладами виконаними нами сайтів на замовлення клієнтів з Фінтех і інших секторів ви можете ознайомитися в нашому портфоліо.

Ми спеціалізуємося на:

Факти про WEBCASE

Фіксуємо вартість до старту

Детальніше
Заполнение брифа

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом