register

Розробка сайтів-агрегаторів

Створення агрегатора - це проектування веб-сайту, який збирає різний контент (оголошення, тури, новини, інформацію про товари та послуги) з різних джерел, систематизує їх та робить доступними в одному місці. При розробці сайту агрегатора варто врахувати нішу та метод збирання даних.

Основним джерелом заробітку для власників агрегаторів є реферальні програми та реклама на платформі.

Створення сайту агрегатора. Основні ніші

Товарні агрегатори

На товарних агрегаторах порівнюється ціна на той самий товар у різних магазинах. Також їх називають прайс-агрегаторами. Товарні агрегатори бувають універсальні та нішеві.

Контентні та новинні агрегатори

Агрегатори-новин збирають анонси або повні тексти статей з інших джерел.

Агрегатори
відгуків

До цієї категорії належать сайти, що акумулюють відгуки та оцінки товарів. Приклади: Rotten Tomatoes – збирає відгуки критиків про фільми; Metacritic – спеціалізується на іграх, музиці та фільмах.

Агрегатор послуг

На цих сайтах може розміщуватись інформація про послуги різного типу: консультації з фахівцем, репетиторство, ремонт техніки.

Туристичний агрегатор

Ця категорія агрегаторів призначена для збору та підбору найкращого туру для відпочиваючих. Це можуть бути як: звичайні тури, так і ексклюзивні тури, які пов'язані з відвідуванням екстремальних та незвичайних місць.

Квитковий агрегатор

За допомогою даного агрегатора люди зможуть швидко знайти квитки на фестивалі, концерти та виставки, квести за найкращою ціною та ознайомитись з майбутніми подіями.

Мультимедійні агрегатори

Головним призначенням таких агрегаторів буде поєднання різного контенту для завантаження: курси, відео, зображення аудіо.

Агрегатори обміну валют

За рахунок цього агрегатора можна обміняти за найвигіднішим курсом фіатну валюту або криптовалюту.

Агрегатори кафе та ресторанів

Даний сайт буде збирати список усіх закладів вашого міста, а також його рейтинги з Google та відгуки із соціальних мереж, щоб вивести найкращий заклад у конкретній ніші.

Як вирішуються проблеми щодо отримання даних

1. Блокування IP-адрес

Завдяки підключенню до проксі-сервера можна швидко змінювати IP-адресу, щоб уникнути блокування IP-адреси з якої йдуть запити.

2. Введення Recaptcha

Щоб обійти recaptcha, можна використовувати кілька комбінованих моделей: зміна IP-адреси, написання окремої нейронної-моделі, або підключення до платних сервісів. Вони будуть стягувати кошти в залежності від кількості разів, скільки ви використовували платний сервіс

3. Отримання даних у вигляді зображень

Розшифрування цих даних ручним методом займає багато часу. Для декодування інформації використовують спеціалізовану бібліотеку Pandas для Python. Яка дає можливість розшифрувати та отримувати такі дані у числовому форматі

Функціонал проекту

Каталог товарів

Цей функціонал сайту призначений для того, щоб користувачі могли детально ознайомитися з кожним запропонованим товаром або послугою

Функционал -каталог товаров

Збір даних

При розробці агрегатора варто врахувати факт того, як будуть виходити дані. Для сайту-агрегатора це можна зробити за рахунок:

  • API;
  • Парсинг товарів конкурента;
  • Через імпорт товарів за допомогою XML;
Функционал - Генерация XML-файла

Мапінг даних

У різних джерелах, одні й самі дані можуть називатися по своєму (червоний колір, може писатися як Red, Темно-червоний, Вогненний...). За допомогою інструмента "мапінг даних" агрегатор наводить їх до єдиного знаменника, щоб організувати зручну фільтрацію по них.

Функционал - Поиск и фильтрация

Підключення CMS

Служить для адміністрування та модерування сайту. Співробітники вашого агрегатора контролюватимуть товари або послуги, які там розміщуватимуться, а також їх видалятимуть або прописуватимуть мета дані.

Функционал -Подключение CMS

Запис на консультацію з бізнес-аналітиком

Розберемо, яке рішення потрібне саме для вашого сайту-агрегатора. Який функціонал необхідний повноцінної роботи. Складемо план розробки та запуску проекту.

SEO-оптимізація сайту агрегатора включає

1. Генерація смарт -посилань
Логотип для функционала 12

згенерувати смарт-посилання та мета-теги за різними параметрами: товаром/послугою, містом, адресою тощо.

2. Налаштування sitemap та robot.txt
Логотип для функционала 11

в панелі керування сайту варто передбачити модуль конфігурації за даними налаштуваннями, щоб SEO-фахівці могли вносити зміни.

3. Генерація ЧПУ
Логотип для функционала 10

Для кожного товару або послуги посилання повинні формуватися людинозрозумілі url. Це сприяє пошуковій видачі.

4. Стандарти мікророзмітки
Логотип для функционала 9

За рахунок розширених сніпетів сторінки вашого сайту можуть отримати перше місце у пошуковій видачі

5. Пагінація
Логотип для функционала 7

Щоб пошуковим роботам було простіше індексувати ваш сайт, ми прибираємо дублі на вашому сайті, прописуючи це в Back-End частині

6. Управління перелінкуванням
Логотип для функционала 6

Щоб правильно розподіляти трафік на сайті, потрібно розробити візуальні редактори по всіх текстах на сайті.

Мобільний додаток для агрегатора

Для того, щоб розширити трафік для проекту, а також виділитися серед конкурентів можна вдатися до розробки мобільного додатку для IOS та Android. Люди зможуть користуватися вашим агрегатом у будь-який зручний для них час.

Адаптация портала для мобильных устройств

КЕЙС "CASHBACKCHANGE"

Мета:

Створити валютний агрегатор, який би відображав найкращі курси для обміну фітних та криптовалют

Рішення

Нами було створено агрегатор, який збирав інформацію про курси з усіх популярних криптовалютних та фіатних бірж (Kraken, Bitfinex тощо). Інформація, що отримується з сотні різних джерел, оновлюється щохвилини, дозволяючи обмінювати валюти за найоптимальнішим курсом.

КЕЙС "BUY CARS ABROAD"

Мета:

Для компанії, що займається доставкою машин з-за кордону, зробити веб-додаток, який спростить та збільшить кількість проданих автомобілів.

Рішення:

Щоб клієнти компанії не проводили сотні годин у пошуках того, що їм підходить за бюджетом та за вимогами. Наші програмісти розробили парсер, який збирав необхідні дані з популярних американських сайтів-аукціонів з продажу б/в машин і відправляв на сайт компанії. Користувачі могли за рахунок фільтрів та пошукової панелі знайти потрібний автомобіль та залишити заявку на майбутню покупку. База автомобілів оновлюється щодня.

КЕЙС "PARSER MAN"

Мета:

Створити зручний внутрішній сервіс для аналізу конкурентів

Рішення

Ми реалізували інструмент, за допомогою якого дані про вартість товарів-конкурентів відображаються під карткою кожного товару інтернет-магазину компанії. За рахунок цього модуля менеджер компанії може оперативно змінювати вартість своїх товарів, щоб бути більш конкурентоспроможними на ринку.

Розробка агрегатора під ключ із WEBCASE

Багаторічний
досвід

Наша команда має багаторічний досвід у розробці сайтів-агрегаторів для різних ніш: товари, знижки, автомобілі.

Топ позиції у міжнародних рейтингах

Займаємо передові позиції як у світових рейтингах( Clutch) так і українських(it-rating.

Міжнародна експертиза

Розробляємо складні веб-проекти для компаній з усього світу

Розробляємо ваш проект під ключ

Кожен проект ми виконуємо власними силами без залучення вузьких фахівців на кожному етапі.

Підтримка та гарантія

Для кожного розробленого сайту, ми закріплюємо термін гарантійного обслуговування протягом якого усунемо проблеми, що виникли

Передові технології

Використовуємо передові технології для написання вашого проекту. Back-End наша команда пише на Python, Front-end Vue.js

Senior Project Manager компании WEBCASE

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ РОЗРОБЛЯЄ ДОСВІДНИЙ ПРОЕКТ-МЕНЕДЖЕР

Щодня, рік у рік протягом останніх 5 років, ми реалізуємо складні, цікаві веб-проекти. За цей час ми нагромадили величезний досвід проб і помилок, тонкощів та нюансів, який безсумнівно допоможе покращити ваш проект. Ми намагаємося не просто "робити, що сказано", а допомагати замовнику реалізувати потрібний продукт, щоб рости та розвиватися разом з ним.

Станіслав Сичов

Керівник відділу розробки (CTO)

Дізнатися вартість ТЗ

Сервіси агрегації даних

Багато компаній користуються відразу декількома системами: CRM , ERP, сайтом і зовнішніми інструментами. Сервіс агрегації збирає, зберігає і синхронізує дані між цими системами. Тим самим підвищується швидкість і якість бізнес-процесів. Згідно з дослідженням від Dresner, більше 80% експертів вважає інтеграцію даних критичною для операційної ефективності.

Як реалізувати збір даних

Основні методи агрегації контенту: підключення через API, скрапінг, імпорт з XML, CSV або Ексель-таблиць. Наповнювати агрегатор можна і вручну. Але через низьку швидкості такий спосіб програє іншим.

Веб-API

Деякі сайти роздають дані через спеціальний інтерфейс - API. плюси:
  • постачальник віддає дані в готовому форматі;
  • контент автоматично надходить до бази даних;
  • якщо на сайті відкритий API, додаткового дозволу на імпорт даних просити не потрібно.
мінуси:
  • сайт-джерело сам визначає, які дані і в якому вигляді роздавати.
Зазвичай веб-API виконаний через один з двох форматів - JSON і XML. Перший - більш компактний і легко зчитується сервером, останній - вимагає додаткової обробки, але може містити візуальні дані і вважається більш безпечним.

Імпорт з CSV і Excel-таблиць

Деякі сайти експортують інформацію через CSV або Ексель-таблиці. плюси:
  • CSV - найкомпактніший спосіб експорту даних.
мінуси:
  • дозволяє передавати тільки базову інформацію;
  • не підтримує ієрархію даних на відміну від JSON і XML.

Скрапінг

Скрапінг - один із способів автоматичного вилучення даних з сайтів. Він включає кілька фаз: сканування заданих ресурсів, аналіз сторінок і копіювання потрібної інформації. плюси:
  • швидкий, автоматизований спосіб наповнення сайту;
  • гнучкість налаштування.
мінуси:
  • скрипт складно ідеально оптимізувати під всі типи сайтів;
  • зчитування і аналіз сторінок споживає додаткові ресурси сервера;
  • для уникнення юридичних суперечок необхідно отримати згоду адміністрації сайтів-джерел.

Функції

По суті, сайт-агрегатор - це пошуковий движок для зручного порівняння товарів і послуг або для підбору новин з цікавої теми. Навколо цих завдань і будуються ключові функції агрегатора.

Пошук з фільтрами і сортуванням

Агрегатор накопичує мільйони записів в базі даних. Забезпечення пошуку по такій базі - перший серйозний виклик для розробників. Для вирішення цього завдання ми використовуємо пошукові движки, такі як Elasticsearch або Sphinx. Їх переваги:
  • інтерактивний пошуковий рядок пропонує варіанти видачі вже під час введення фрази;
  • результати пошуку можна фільтрувати і сортувати за ціною, популярності та іншим параметрам;
  • видачу можна оптимізувати, в залежності від місця розташування користувача. Наприклад, якщо він вибирає серед найближчих ресторанів або заправок.

Каталог і картки товарів

Під час пошуку потрібної пропозиції користувач може переглядати інформацію в каталозі або переходити на сторінки товарів. В каталозі вказуються основні параметри кожного пропозиції. Порядок товарів можна сортувати за різними критеріями. Картки товарів містять більш детальну інформацію про пропозиції: опис, характеристики, відгуки, зображення. Також в картці знаходиться кнопка замовлення або переходу на сайт продавця.

Повідомлення

У відвідувачів повинна бути можливість отримувати сповіщення про зміну цін, нові пропозиції або поява товарів на складі. Це можна виконати через імеіл, push-повідомлення в браузері або повідомлення в месенджері.

Відгуки

Якщо для агрегаторів оцінок відгуки - невід'ємний елемент, то для товарних сайтів - це додаткова функція, покращуючи призначений для користувача досвід. Збирати відгуки можна як про товари і послуги, так і про постачальників.

Динаміка цін на товар

Ця опція допомагає відвідувачам переконатися, що вони роблять покупку за оптимальною ціною, а не почати працювати, скажімо, з подорожчанням напередодні свят.

Маркетингові функції

Стимулювати призначену для користувача активність можна через персональні знижки, купони, бонуси або кешбек. Для реалізації цих функцій необхідна підтримка особистих кабінетів.

Особистий кабінет користувача

В особистому кабінеті відвідувачі можуть побачити історію перегляду товарів, інформацію про персональні пропозиції або залишати відгуки та оцінки. Для підвищення зручності та безпеки ми рекомендуємо виконати підтримку авторизації через соцмережі. А при реєстрації через електронну пошту - використовувати форму, що допомагає підібрати надійний

Ми спеціалізуємося на:

Факти про WEBCASE

Діджиталізуємо бізнес

Детальніше
Логотип бриф

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом