register

Розробка сайтів-агрегаторів

Чому вам варто довірити розробку сайтів-агрегатів Webcase

  1. Маємо багаторічний досвід в розробці складних проектів
  2. Займаємо топ позиції в міжнародних рейтингах
  3. Міжнародна експертиза
  4. Розробляємо ваш проект під ключ
  5. Використовуємо передові технології для розробки вашого проекту.

Види агрегаторів

Товарні агрегатори

На товарних агрегаторах порівнюється ціна на один і той же товар в різних магазинах. Також їх називають прайс-агрегаторами. Товарні агрегатори бувають універсальні nf нішеві. В універсальних можна порівняти ціни на товари будь-якого сегменту. Нішеві спеціалізуються на чомусь одному: нерухомості, автомобілях, авіаквитках і т. П.

Тематичні і новинні агрегатори

Новинні сайти-агрегатори збирають анонси або повні тексти статей з інших джерел. Оскільки мова йде про копіювання інтелектуальної праці перед створенням агрегаторів контенту, бажано погоджувати права використання з видавництвами.

Агрегатори відгуків

До цієї категорії відносяться сайти, що акумулюють відгуки і оцінки товарів і послуг. Приклади: Rotten Tomatoes - збирає відгуки критиків про фільми; Metacritic - спеціалізується на іграх, музиці і фільмах; Run Repeat - агрегує відгуки про спортивне взуття.

Сервіси агрегації даних

Багато компаній користуються відразу декількома системами: CRM , ERP, сайтом і зовнішніми інструментами. Сервіс агрегації збирає, зберігає і синхронізує дані між цими системами. Тим самим підвищується швидкість і якість бізнес-процесів. Згідно з дослідженням від Dresner, більше 80% експертів вважає інтеграцію даних критичною для операційної ефективності.

Як реалізувати збір даних

Основні методи агрегації контенту: підключення через API, скрапінг, імпорт з XML, CSV або Ексель-таблиць. Наповнювати агрегатор можна і вручну. Але через низьку швидкості такий спосіб програє іншим.

Веб-API

Деякі сайти роздають дані через спеціальний інтерфейс - API. плюси:
  • постачальник віддає дані в готовому форматі;
  • контент автоматично надходить до бази даних;
  • якщо на сайті відкритий API, додаткового дозволу на імпорт даних просити не потрібно.
мінуси:
  • сайт-джерело сам визначає, які дані і в якому вигляді роздавати.
Зазвичай веб-API виконаний через один з двох форматів - JSON і XML. Перший - більш компактний і легко зчитується сервером, останній - вимагає додаткової обробки, але може містити візуальні дані і вважається більш безпечним.

Імпорт з CSV і Excel-таблиць

Деякі сайти експортують інформацію через CSV або Ексель-таблиці. плюси:
  • CSV - найкомпактніший спосіб експорту даних.
мінуси:
  • дозволяє передавати тільки базову інформацію;
  • не підтримує ієрархію даних на відміну від JSON і XML.

Скрапінг

Скрапінг - один із способів автоматичного вилучення даних з сайтів. Він включає кілька фаз: сканування заданих ресурсів, аналіз сторінок і копіювання потрібної інформації. плюси:
  • швидкий, автоматизований спосіб наповнення сайту;
  • гнучкість налаштування.
мінуси:
  • скрипт складно ідеально оптимізувати під всі типи сайтів;
  • зчитування і аналіз сторінок споживає додаткові ресурси сервера;
  • для уникнення юридичних суперечок необхідно отримати згоду адміністрації сайтів-джерел.

Функції

По суті, сайт-агрегатор - це пошуковий движок для зручного порівняння товарів і послуг або для підбору новин з цікавої теми. Навколо цих завдань і будуються ключові функції агрегатора.

Пошук з фільтрами і сортуванням

Агрегатор накопичує мільйони записів в базі даних. Забезпечення пошуку по такій базі - перший серйозний виклик для розробників. Для вирішення цього завдання ми використовуємо пошукові движки, такі як Elasticsearch або Sphinx. Їх переваги:
  • інтерактивний пошуковий рядок пропонує варіанти видачі вже під час введення фрази;
  • результати пошуку можна фільтрувати і сортувати за ціною, популярності та іншим параметрам;
  • видачу можна оптимізувати, в залежності від місця розташування користувача. Наприклад, якщо він вибирає серед найближчих ресторанів або заправок.

Каталог і картки товарів

Під час пошуку потрібної пропозиції користувач може переглядати інформацію в каталозі або переходити на сторінки товарів. В каталозі вказуються основні параметри кожного пропозиції. Порядок товарів можна сортувати за різними критеріями. Картки товарів містять більш детальну інформацію про пропозиції: опис, характеристики, відгуки, зображення. Також в картці знаходиться кнопка замовлення або переходу на сайт продавця.

Повідомлення

У відвідувачів повинна бути можливість отримувати сповіщення про зміну цін, нові пропозиції або поява товарів на складі. Це можна виконати через імеіл, push-повідомлення в браузері або повідомлення в месенджері.

Відгуки

Якщо для агрегаторів оцінок відгуки - невід'ємний елемент, то для товарних сайтів - це додаткова функція, покращуючи призначений для користувача досвід. Збирати відгуки можна як про товари і послуги, так і про постачальників.

Динаміка цін на товар

Ця опція допомагає відвідувачам переконатися, що вони роблять покупку за оптимальною ціною, а не почати працювати, скажімо, з подорожчанням напередодні свят.

Маркетингові функції

Стимулювати призначену для користувача активність можна через персональні знижки, купони, бонуси або кешбек. Для реалізації цих функцій необхідна підтримка особистих кабінетів.

Особистий кабінет користувача

В особистому кабінеті відвідувачі можуть побачити історію перегляду товарів, інформацію про персональні пропозиції або залишати відгуки та оцінки. Для підвищення зручності та безпеки ми рекомендуємо виконати підтримку авторизації через соцмережі. А при реєстрації через електронну пошту - використовувати форму, що допомагає підібрати надійний

Приклади робіт

Ми спеціалізуємося на:

Факти про WEBCASE

Фокус на бізнес цілях

Детальніше

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом