register

Інтеграція CRM і СMS систем

Впроваджуємо CRM-систему і налаштовуємо обмін даними

Інтеграція CRM і СMS - сучасна IT система для вибудовування довгострокового і ефективного взаємовідносинами з вашими клієнтами, яка підключається до адміністративної панелі вашого сайту, Одночасна робота відразу двох систем дозволяє дозволяє вибудувати автоматизовану воронку продажів

Для яких сайтів потрібно інтегрувати CRM з СMS

Інтернет магазини

Кожен інтернет-магазин має велику кількість форм на сайті. Обробка кожної заявки це довгий і рутинний процес, який забирає багато часу. Підключення CRM до вашого сайту полегшить цей процес через механізм фільтрації заявок і автоматичний імпорт.

Каталоги

Збільшення обсягу продажів, може досягатися за рахунок додавання товарів вашого каталогу на інших платформах або сайтах. Ручне управління і контроль кожної позиції може віднімати більше кількість часу. Для вирішення цієї проблеми варто зробити інтеграцію CRM-системи з вашої адміністративної панеллю.

B2B портали

На цих порталах здійснюється оптова продаж різними товарами, тому дуже важливо щоб заявка від кожного користувача відображалася у вашій CRM системі, це допоможе збільшити кількість клієнтів вашої платформи.

Корпоративні cайти

Служать для того щоб показувати і розповідати найбільш актуальні новини про компанію. Для того щоб отримувати Feedback від користувачів сайту, на корпоративних портал передбачена можливість розміщення форм. Від того наскільки ефективно ви зможете обробляти заявки, залежатиме ваша фінансова і маркетингова стабільність.

Маркетплейс

Це e-commerce платформа на якій будуть розміщуватися різні інтернет-магазини. Для того щоб клієнтам вашої платформи, було зручніше вести свою діяльність, варто зробити інтеграцію сайту з їх CRM-системою.

Туристичні сайти

Власники туристичних сайтів, отримують велику кількість заявок з різних турів: сезонних, стандартних. Підключення вашого сайту до CRM, дозволить ефективно здійснювати обробку кожного користувача.

Способи інтеграції з CRM

Підключення по API

Для вашого проекту ми створюємо API з нуля. Після цього ми зможемо інтегрувати ваш сайт з будь-якої коробкової системою у якій є API.

Чи по кишені Webhook

Відправлення даних в URL, використовується для інформування невеликих обсягів даних.

Через XLS, CSV файл

Цей метод використовується в тому випадку, коли одна з систем генерує файл і залишає його на сервері, а друга система регулярно звертається до нього і парсит дані.

XML файл

Якщо одна з систем може згенерувати XML файл, то для другої системи не складе труднощів парсити і забирати необхідні дані.

Через веб сторінку

У тому випадку якщо всі сторінки сайту, знаходяться у відкритому доступі, парсер другої системи може збирати дані і відправляти їх в CRM.

Через базу даних

До даного варіанту варто вдатися в тому випадку, якщо не існує інших варіантів для інтеграції сайту з CRM, тоді одна з системи безпосередньо підключається до іншої системи і забирає звідти інформацію.

Завдання, які вирішує інтеграція CRM з СMS

  1. Налаштування обміну інформацією між програмою обліку та сайтом
  2. Синхронізація системи з формою замовлення в інтернет-магазині
  3. Автоматичне внесення відгуків покупців в базу
  4. Інтеграція з усілякими віджетами (мессенджерами, зворотним дзвінком і т. П.)
  5. Синхронізація з електронною поштою співробітників, email-розсилкою, онлайн-консультантом
  6. Налаштування статусів угоди, полів бази даних, правил сортування списків

Запис на консультацію з бізнес-аналітиком

Розберемо, яке рішення необхідно саме для вашої інтеграції. Який метод обміну даними краще застосувати. Складемо чіткий план дій

Переваги впровадження CRM

Поліпшення клієнтоорієнтованості

Інтеграція веб-сайту і CRM може допомогти в проведенні тестів на лояльність кожного користувача, відстежувати ступінь задоволеності клієнта.

Єдине місце зберігання ваших даних

Інтеграція CRM і вашої СMS-системи може надати вашій компанії повну картину, ви можете бути впевнені, що у вас є точна і актуальна інформація про кожному взаємодію користувача з вашим сайтом.

Маркетинговий аналіз

Інтеграція сайту з СRM допомагає сегментувати ваших клієнтів по різних групах. Так ви зможете більш детально скласти маркетинговий портрет вашого користувача.

Збільшення продаж

Підключений CRM модуль до вашого сайту скорочує час необхідного на обробку кожної заявки і допомагає в скороченні циклу продаж.

Швидкість обслуговування

Ручна обробка кожної заявки забирає багато часу у ваших менеджерів. Рішенням даної проблеми може стати підключення CRM-системи, до вашої адміністративної панелі. Це дозволить скоротити в рази час необхідний для обробки однієї заявки.

Синхронізація CRM і ваших ресурсів:

01

НАША КОМАНДА НАДАЄ возможности ІНТЕГРАЦІЇ З наступна галузь ПО:

  • всі види CRM і ERP;
  • мобільні додатки;
  • торгові інтернет-майданчики (Amazon, Ebuy, JD Gain, Etsy, Rover, Alibaba, etc.).
02

ГОЛОВНІ РАЗНОВИДНОСТИ підключається по І ВЕБ-СЕРВІСІВ:

  • геолокаційні і картографічні системи;
  • мовні та пошукові веб-сервіси;
  • текстові редактори;
  • поштові веб-сервіси;
  • сервіси хмарного зберігання даних;
  • платформи для створення блогів;
  • хостинги;
  • сервіси електронної комерції.
03

РОЗРОБКА ЧАТ-ботів і СЕРВІСІВ ОМНІКАНАЛЬНОСТІ

Для більшості веб-додатків чат-боти несуть безліч переваг. Вони не тільки економлять час ваших співробітників, але і можуть повністю замінити деяких з них. З їх допомогою можна організовувати служби клієнтської підтримки, внутрішньокорпоративний документообіг і вирішувати масу рутинних завдань.

Анимированное изображение
МИ ГОТОВІ ВНЕСТИ ВЕСЬ СВІЙ ДОСВІД І ВМІННЯ В успішність ВАШОГО ПРОДУКТУ!
Senior Project Manager компании WEBCASE

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ РОЗРОБЛЯЄ ДОСВІДЧЕНИЙ ПРОЕКТ-МЕНЕДЖЕР

Щодня, з року в рік протягом останніх 5 років, ми реалізуємо складні, цікаві веб-проекти. За цей час ми накопичили величезний досвід проб і помилок, тонкощів і нюансів, який допоможе поліпшити ваш проект. Ми намагаємося не просто "робити, що сказано", а допомагати замовнику реалізувати потрібний продукт, щоб рости і розвиватися разом з ним.

СТАНІСЛАВ СИЧОВ

Керівник відділу розробки (CTO)

Дізнатися вартість ТЗ

Етапи інтеграції CRM з CMS-системою

Вибір методу інтеграції

Робимо аналіз вашої ніші, підбираємо найбільш відповідний метод і систему для інтеграції з вашим сайтом.

Прописуємо етапи інтеграції

В технічному завданні прописуємо час і вартість підключення CRM до вашої CMS.

Верстка і Програмування

Наші розробники створюють API і виконують інтеграцію з необхідною CRM-системою.

Тестуємо ваш
майбутній проект

На даному етапі QA фахівці тестують правильність роботи обміну даними між двома системами.

Постпроектна документація

Для кожного наша проекту ми складаємо технічну документацію, щоб в подальшому можна було здійснити розробку додаткового функціоналу.

Гарантійний
період

Кожен наш проект, ми оформляємо юридично і прописуємо термін гарантійного обслуговування. Протягом цього періоду, наша команда розробників виправляє будь-які помилки, які виникли в процесі обміну даними.

КЕЙС''EMOZZI ''

Мета:

Інтеграція сайту з системою обліку замовлень. Підключення сервісів розсилки.

Рішення:

При розробці проекту, було детально проаналізована документація існуючих сервісів розсилок і обраний найбільш відповідний варіант по ціні / якість. Комунікуючи з командою замовника, було написано зовнішнє API для управління замовленнями з їх звичної CRM системою.

КЕЙС

КЕЙС"Ліcова поляна"

Мета:

Перед нами була поставлена задача організувати синхронізацію даних з CRM-системою замовника.

Рішення:

Нашою командою було проаналізовано основні технічні особливості даного сайту і було підібрано найбільш оптимальне рішення для передачі даних. Для даного проекту було розроблено зовнішнє API, яке експортує дані про статус кожної квартири в СRM-систему.

Кейс

Переваги для бізнесу

Сфера застосування даної технології вкрай велика. Ось лише кілька переваг її інтеграції з сайтом:

  • єдина база лідів зі структурованою інформацією про кожного з них;
  • автоматизація завдань,які повторюються;
  • аналіз воронки продажів, простота визначення вузького горлечка;
  • доступна статистика продуктивності співробітників за встановленими KPI;
  • виключення помилок, пов'язаних з горезвісним людським фактором.

Не забувайте, що сучасні маркетинг та продажі ґрунтуються не на інтуїції чи емоціях, а на точній аналітиці та системному підході.

5 плагінів для CMS WordPress

Невеликі інтернет-магазини і посадочні сторінки на WordPress зайняли свою міцну нішу на ринку електронної комерції. Що, в свою чергу, призвело до появи аддонів для обліку операцій і спрощення комунікації з клієнтами:

  • WordPress-to-Lead for Salesforce,
  • UkuuPeople,
  • UpiCRM,
  • WordPress Leads,
  • Gravity Forms.

Топ-7 плагінів для WooCommerce

У 2019 WooCommerce можна сміливо назвати монополістом на ринку розширень для інтернет-магазинів на Вордпресі. Щоб доповнити можливості WooCommerce по автоматизації різних етапів укладання угоди, можна підключити до сайту один з наведених нижче спеціалізованих плагінів: <

  • Zero BS
  • Metrilo
  • AgileCRM
  • Ninjodo
  • Salesforce Connector
  • Sales AutoPilot
  • WooCommerceCRM від WOOEXIM.

У цьому списку представлені як засоби синхронізації WooCommerce c вашої домашньої CRM, так і автономні рішення.

СРМ і інтернет-магазин зв'язка обов'язкове для збільшення онлайн-продажів - Можливості інтеграції

Існує, як мінімум, три способи впровадити CRM-платформу в свою компанію:

  1. Нативні рішення. Провайдери надають уже готові інструменти синхронізації з вашим бізнесом. Такі опції легко налаштовуються, але підтримують тільки обмежений набір популярних служб рівня Gmail і Outlook.
  2. Зовнішні сервіси IFTTT що дозволяють налаштувати автоматичний обмін даними серед всіляких хмарних додатків.
  3. Використання API ключів.Більшість сучасних хмарних або SaaS бізнес-інструментів надають API ключі для обміну інформацією з іншими програмами. Цей метод потенційно найбільш стабільний і гнучкий. Але, щоб налагодити зв'язок через API, вам, швидше за все, знадобляться послуги розробників.

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом