register

Інтеграція з CRM системою

Обмін даними з Сайтом | 1С | Системами обліку | аналітики

Інтеграція з CRM - це налаштування обміну даними між вашою CRM і зовнішніми сервісами, такими як системи обліку, сайтом, телефонією і т.д. Дані можна відправляти в обох напрямках (як в CRM, так з CRM). Реалізація такого обміну може бути як за допомогою "дописування" коду одного з додатків або через реалізацію стороннього сервісу, який відповідає за збір і відправку цих даних.

Види інтеграції CRM:

01

Інтеграція CRM з сайтом

Відправка лідів в CRM, відправка даних наскрізної аналітики, e-mail / call tracking, getcall, актуалізація даних з CRM

02

Інтернет-магазин
або онлайн-платформа

Обмін замовленнями, актуалізація залишків товарів і вартості, управління акціями і програмою лояльності. Реферальная програма та облік.

03

Системою обліку
(1С, мій склад)

Синхронізація даних про фактичні замовленнях клієнтів з CRM. Підключення повідомлень. Технічна підтримка по замовленнях.

04

Сервісами розсилок
(sendpulse, mailchimp)

Надсилання контактів в сервіси розсилок. Вивантаження статистики. Відправка системних повідомлень через сервіси розсилок.

05

Додатками
Аналітики

Передача даних з CRM в сервіси аналітики і зворотня відправка . Збір інформації про джерела. Кваліфікація лідів. Побудова наскрізної аналітики.

06

IP-телефонія (Binotel, Ringostat, Zadarma)

Інтеграція з телефонією дозволить налаштувати 2х сторонній обмін: створювати контакти, встановлювати відповідального, відправляти UTM мітки.

Способи інтеграції з CRM

1. Підключення по API
Логотип для функционала 5

Найправильніший шлях на наш погляд. Якщо у систем, які потрібно інтегрувати є зовнішнє API і нормальна документація до нього, то підключення не займе багато часу.

2. За допомогою Webhook
Логотип для функционала 6

Відправка даних в URL. Дуже добре підходить для попередження про події або відправки невеликої інформації (наприклад зміни статусу).

3. Через файл xls,csv
Логотип для функционала 9

Система генерує файл узгодженої структури (наприклад 1С формує файл із залишками товарів) і розміщує його на сервері. Друга система регулярно звертається до цього файлу і парсит його дані.

4. За допомогою технології XML сторінок
Логотип для функционала 12

Якщо у однієї з систем є можливість генерувати XML файл, то друга без проблем може парсити його і збирати необхідні дані. Метод поганий, якщо необхідно вибудувати двосторонній обмін або швидку взаємодію.

5. Безпосередньо з базою даних
Логотип для функционала 8

Це не дуже безпечний метод, але він може допомогти, якщо інших варіантів немає. Один додаток може підключатися до іншого безпосередньо в базу даних і забирати звідти необхідну інформацію.

6. Парсер даних з веб сторінок
Логотип для функционала 10

Якщо дані знаходяться у відкритих джерелах, то можна реалізувати їх парсинг і відправку в CRM систему.

разработка сайта стартап
Впровадження систем автоматизації

Немає CRM? - розробимо "під ключ"

Якщо ви тільки плануєте впровадження CRM-системи, то слід задуматися про розробку індивідуальної системи саме під ваші бізнес-процеси.

Детальніше

Як відбувається інтеграція CRM-системи?

1. Вибір способу інтеграції

Аналізуємо документацію системи з якої необхідно організувати обмін даними.

2. Пишемо технічне завдання

Описуємо з якою періодичністю і в якому форматі будуть відправлятися дані. Яка структура цих даних.

3. Етап програмування

Реалізуємо програмний код, який буде здійснювати відправку і / або прийом даних.

4. Тестуємо роботу інтеграції

Детально перевіряємо чи все коректно відпрацьовує при різних сценаріях. Якщо мається на увазі великий обсяг інформації, робимо тестування навантаження.

5. Пишемо документацію до коду і методам

Для того, щоб програмний код можна було в подальшому підтримувати, описуємо якими методами приймаються і відправляються дані.

6. Гарантійний
період

Всі сценарії обміну даними вкрай складно перевірити, тому ми даємо 6 місяців на виявлення неполадок і якщо такі будуть знайдені - усуваємо безкоштовно.

Запис на консультацію з бізнес-аналітиком

Розберемо, яке рішення необхідно саме для вашої інтеграції. Який метод обміну даними краще застосувати. Складемо чіткий план дій.

Що дає інтеграція CRM з сайтом?

Єдина клієнтська база

Дані про всіх поточних і потенційних клієнтів збираються в одній програмі: коли вони дзвонили або писали, чим цікавились, на якому етапі воронки продажів зупинилися.

Актуалізація інформації

Завдяки обміну даними, на всіх ваших ресурсах підтримується актуальність інформації, що безумовно оцінять ваші клієнти.

Детальна аналітика

Вам будуть доступні докладна статистика, звіти і графіки, на підставі яких значно простіше робити висновки і виправляти помилки в маркетингових кампаніях.

Прозорість роботи співробітників

Аналіз продуктивності менеджерів вашої компанії за конкретними KPI, таким як середній час відповіді і відсоток успішних угод.

Прискорення і автоматизація завдань

Після налаштування типових процесів в CRM, завдання будуть призначатися автоматично. Наприклад, після отримання заявки менеджеру автоматично буде призначена задача "відправити комерційну пропозицію".

Побудова маркетингових звітів

При налаштуванні наскрізної аналітики, ви зможете мати всі дані в CRM і будувати звіти по каналах залучення лідів і вартості їх замовлень.

Інтеграція CRM систем та інших видів програмного забезпечення:

01

НАША КОМАНДА НАДАЄ МОЖЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ З НАСТУПНИМИ ГАЛУЗЯМИ ПО:

  • всі види CRM і ERP;
  • мобільні додатки;
  • торгові інтернет-майданчики (Amazon, Ebuy, JD Gain, Etsy, Rover, Alibaba, etc.).
02

ГОЛОВНІ ВІДМІНОСТІ ПО І ВЕБ-СЕРВІСІВ, ЯКІ БУДУ ПІДКЛЮЧАТИСЯ

  • геолокаційні і картографічні системи;
  • мовні та пошукові веб-сервіси;
  • текстові редактори;
  • поштові веб-сервіси;
  • сервіси хмарного зберігання даних
  • платформи для створення блогів;
  • хостинги;
  • сервіси электро сервіси електронної комерції.
03

РОЗРОБКА ЧАТ-ботів і СЕРВІСІВ ОМНІКАНАЛЬНОСТІ

Для більшості веб-додатків чат-боти несуть безліч переваг. Вони не тільки економлять час ваших співробітників, але можуть і повністю замінити деякі з них. За допомогою них можна організувати служби клієнтської підтримки, внутрішньокорпоративний документментооборот та змінити масу рутинних завдань.

Анимированное изображение
МИ ГОТОВІ ВНЕСТИ ВЕСЬ СВІЙ ДОСВІД І ВМІННЯ В успішність ВАШОГО ПРОДУКТУ!
Главный офис компании
54 секунди на знайомство

50+

Штатних фахівців

350+

Проектів

3

Офіса

6

років у бізнесі

Стек технологій

Маючи багаторічний досвід веб розробки, ми консультуємо наших клієнтів в тому, які технології можуть позитивно вплинути на їх бізнес.

№1

Python №1 в світі по рейтингу PYPL от GOOGLE

З чим ще можна інтегрувати CRM-систему?

Наша команда може підключити вашу CRM-систему до будь-якого стороннього додатка або пристрою, якщо у нього є відкрите зовнішні API з документацією або будь-який інший канал передачі даних. Ідеально, якщо буде доступ до технічної підтримки або програмісту, який розробляє цю програму.
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса
Логотип стороннего сервиса

Причини замовити інтеграцію CRM-рішення у WEBCASE

Адаптація системи під ваш бізнес. Ми налаштовуємо CRM, враховуючи напрацьовані на вашому підприємстві процеси. Приклад даної послуги - розробка кастомних статусів угод, полів введення даних, фільтрів і тегів для сортування таблиць.

Синхронізація з сервісами веб-аналітики. Ви будете точно знати, які медіа-канали приносять вам клієнтів: соціальні мережі, контекстна реклама або певні сторінки на сайтах.

Автоматична розсилка листів через email, месенджери і SMS. Ми налаштуємо розсилку повідомлень, що враховує тригерні події. Наприклад, після того як замовник залишить заявку на сайті, йому автоматично і в будь-який час доби прийде готове КП.

Інтеграція з усілякими хмарними сервісами і віджетами. Можливе налаштування обміну даними між вашою CRM-системою і сотнями сервісів: поштою, гугл документами, бухгалтерськими програмами, IP-телефонією.

Тренінги для персоналу. Після завершення технічної частини роботи, ми перейдемо до навчання ваших співробітників. Ми докладно розповімо вашим менеджерам про всі нюанси роботи нової системи.

Скільки коштує імплементація CRM-системи

Вартість інтеграції CRM-системи багато в чому залежить від складності бізнес-процесів, які вона повинна охопити. В рамках стандартного впровадження системи ми вирішуємо наступні завдання:

  1. Створення етапів воронок продажів, супроводу і реанімації (для роботи з відмовами);
  2. Підготовка інструментів для відділу маркетингу;
  3. Синхронізація з формами на вашому сайті;
  4. Синхронізація з мейлами працівників вашого підприємства;
  5. Впровадження інструментів IP-телефонії;
  6. Автоматизація відправки повідомлень клієнтам;
  7. Підключення веб-статистики;
  8. Автоматичне створення і класифікація лідів.

Крім розробки кастомних рішень, ми займаємося впровадженням хмарних CRM-платформ від лідируючих провайдерів.

Впровадження amoCRM

Це популярне коробкове рішення з можливістю гнучкого налаштування під особливості вашого бізнесу. Серед її головних можливостей:

  • ведення бази лідів;
  • листування і дзвінки прямо з програми;
  • аналіз роботи співробітників за такими критеріями, як швидкість обробки заявок, співвідношення закритих угод і досягнення цілей;
  • прогноз прибутку на основі отриманих даних;
  • API-ключ.

Впровадження Bitrix24

CRM від Bitrix володіє всіма основними можливостями, характерними для аналогічних платформ:

  • управління продажами і спілкуванням з покупцями;
  • автоматична обробка заявок і присвоєння статусів: від холодних контактів до закритих угод;
  • можливість настройки індивідуальних пропозицій різних груп покупців;
  • відновлення повторних пропозицій, залучення нових клієнтів і т. Д.

Впровадження OpenBox CRM

Рішення від OpenBox Technologies включає наступні функції:

  • хмарна і локальна версія, підтримка роботи прямо з браузера;
  • аналітика - шаблони попередньо налаштованих звітів і запитів;
  • продумана архітектура для швидкої імплементації платформи;
  • стилізація інтерфейсу за допомогою CSS - можливість дотримання корпоративного дизайну, включаючи колірну схему і логотип;
  • спливаючі інформаційні вікна на базі AJAX істотно скорочують час на ознайомлення з даними;
  • відеоуроки - величезна кількість навчальних відео.

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом