Види інтеграції CRM:
01
Відправка лідів в CRM, відправка даних наскрізної аналітики, e-mail / call tracking, getcall, актуалізація даних з CRM
02
або онлайн-платформа
Обмін замовленнями, актуалізація залишків товарів і вартості, управління акціями і програмою лояльності. Реферальная програма та облік.
03
(1С, мій склад)
Синхронізація даних про фактичні замовленнях клієнтів з CRM. Підключення повідомлень. Технічна підтримка по замовленнях.
04
(sendpulse, mailchimp)
Надсилання контактів в сервіси розсилок. Вивантаження статистики. Відправка системних повідомлень через сервіси розсилок.
05
Аналітики
Передача даних з CRM в сервіси аналітики і зворотня відправка . Збір інформації про джерела. Кваліфікація лідів. Побудова наскрізної аналітики.
06
Інтеграція з телефонією дозволить налаштувати 2х сторонній обмін: створювати контакти, встановлювати відповідального, відправляти UTM мітки.