register

Розробка сайту по доставці їжі

Більше 7 років в веб-розробці!

Особливості сайтів з доставки їжі

Темп життя в містах стає дедалі більшим, разом з ним підвищується і цінність часу. Тому можна зробити впевнений прогноз, що послуги онлайн-сервісів з доставки їжі будуть користуватися стабільним попитом в доступному для огляду майбутньому. Сервіси по доставці піци, суші або інших готових страв мають ряд характерних особливостей, властивих цій індустрії.

Фотографії їжі

При розробці веб-додатка акцент повинен був зроблений на привабливих фотографіях. Оскільки онлайн-відвідувачі не мають можливості продегустувати страви та відчути їх аромат, рішення про замовлення їжі часто приймаються на підставі візуального враження.

Зручність і швидкість замовлення

На сайті повинна бути корзина замовлень з автоматичним розрахунком сумарної вартості. Бажано, щоб оформлення замовлення можна було зробити в мінімальне число кліків.

Кілька варіантів оплати

У відвідувача повинен бути вибір між онлайн оплатою і розрахунком готівкою з кур'єром. Для інтернет-переказів теж має бути передбачено кілька опцій. Наприклад, оплата картою, електронні платіжні системи і онлайн-банкінг.

Прозоре ціноутворення

Чим більше інформації відвідувач зможе отримати прямо на сайті, тим вище буде конверсія. Наприклад, можна запровадити визначення вартості доставки, виходячи з адреси клієнта і суми замовлення

Персоналізація

Відвідувачам повинна бути доступна опція збереження шаблонів замовлень. Також подумайте про введення системи індивідуальних пропозицій і знижок, виходячи з історії замовлень їжі.

Діючі акції

Цей розділ необхідно постійно оновлювати, щоб там була інформація не тільки про бонусні програми в цілому, але і про тимчасові і сезонні акції

КЕЙС "Caterway"

Онлайн сервіс для замовлення їжі з ресторанів Нової Зеландії.

Мета:

Зробити процес замовлення їжі корпоративними клієнтами максимально простим і зручним

Кейс

КЕЙС "CityBuffet"

Сервіс по доставці їжі з відомої мережі ресторанів

Мета:

Перенести всі замовлення з телефону в онлайн режим. Збільшити середній чек

Кейс

Запис на консультацію по реалізації

Розберемо, який функціонал необхідний вашому сервісу доставки, щоб досягти намічених цілей. Складемо план розробки та запуску проекту.

Обов'язковий функціонал:

Умови доставки

Цей пункт повинен бути поданий стисло і доступно. Важливо вказати, чи враховується вартість доставки при розрахунку замовлення.

Повноцінне меню

Яскраві і великі фотографії, перелік інгредієнтів, калорійність - все це обов'язкові складові меню.

Відгуки реальных людей

Цьому розділу важливо приділити особливу увагу, тому що ніхто не замовляє їжу, не ознайомившись з відгуками.

Контакти +схема проїзду

Крім номера телефону, електронного та фактичної адреси важливо розмістити детальну схему проїзду для клієнтів, які обирають самовивезення (якщо є така функція).

ДЛЯ КОГО ЦЕ АКТУАЛЬНО:

  1. Кейтерінг: послуги виїзного обслуговування
  2. Кафе, ресторани
  3. Служба доставки (без приготування)
  4. Підприємства-виробники

Використовуємо
передові технології

При розробці сервісів доставки ми використовуємо ті ж технології на яких розроблений Google, Instagram, Youtube ..., а саме мова програмування Python . Він відрізняється високими стандартами безпеки і стабільністю коду.

Ми вибрали Python і його фреймворк Django, коли вони ще не увірвалися в ТОП найбільш використовуваних на планеті. Більше 100 реалізованих складних проектів за всі за 6 років перетворили нас не тільки в експертів, але і в адептів Python / Django. Навіть тим, для кого фраза "лаконічність кодової бази" не говорять нічого, врешті-решт усвідомлюють їх значення в перекладі на зрозумілу мову зекономлених грошей і витраченого часу на створення їх IT-рішень.

Python - №1 у світі за рейтингом PYPL від Google.

Простий і зручний пошук страв

Можливості вибору в кілька кліків. Зручний каталог з фільтрацією за типами страв (піца, суші, салати...), за особливостями: (гострі, вегетаріанські, дітям), за інгредієнтами (з креветкою, з куркою, без лука)

Функционал -Простой и удобный поиск блюд

Можливість вибору начинки

Дайте клієнтам функціонал вибору варіацій страв. Можливість доповнювати блюдо інгредієнтами, це буде "фішкою" вашого проекту

Функционал - Возможность выбора начинки

"СМАЧНИЙ" КОНТЕНТ

«Смачні» і великі фото їжі. Будь-яке блюдо можна сфотографувати красиво і використовувати ці фото при розробці сайту ресторану або доставки їжі. Іконки інгредієнтів замість звичайного перерахування. Тексти, що передають відчуття, смак. Слова теж здатні викликати апетит.

Функционал - красивое изображение блюд

Прорахунок доставки

Оформлення замовлення з відображенням часу і вартості доставки. Можливості безкоштовної доставки від суми або району міста
Функционал -просчет доставки

ДОДАТКОВІ "ФІШКИ" САЙТУ:

Розширена фільтрація

Сортування в меню не тільки за назвами і основними інгредієнтами, але і за смаком: гостре, солодке, солоне. Також буде плюсом, якщо в страві буде вказана калорійність.

"Смачний" контент

«Смачні» і великі фото їжі. Будь-яку страву можна сфотографувати красиво і використовувати ці фото при розробці сайту ресторану або доставки їжі. Іконки інгредієнтів замість звичайного перерахування. Тексти, що передають відчуття, смак. Слова теж здатні викликати апетит.

Онлайн-консультант

Під час замовлення їжі людям важливо терміново отримати відповіді на питання, тому ваш сервіс буде мати перевагу з модулем послуг.

Точна інформація про доставку

Ваш клієнт зголоднів, він відмовився вишукувати на сайті і «продиратися» крізь простирадло тексту з умовами послуги доставки. Розміщення такої важливої інформації в стислому вигляді на помітному місці - очевидний плюс.

Допродаж при оформленні замовлення

Важливо пропонувати додаткові продукти, наприклад, соус. Клієнт міг його просто забути: якщо нагадаете, то і йому приємно, і вам прибуток.

Конструктор блюд

Можливість додавати в рецепт улюблені інгредієнти і прибирати неулюблені в рази підвищить лояльність.

Онлайн-показ приготування

Нехай клієнти бачать в онлайні, яка чистота на кухні і як професійно діють кухарі.

Тематичні набори

Клієнт кладе в кошик чіпси і лимонад - запропонуйте йому набір для вечірки. На носі масляна - створіть рекомендації з цієї нагоди.

Програма лояльності

Програма лояльності повинна кидатися в очі і бути додатковим фактором для замовлення.

Адаптація під мобільні пристрої

При розробці сервісів доставки, особливу увагу слід приділити відображенню в мобільних пристроях, так як більша частина замовлень здійснюється саме там. У розробці, ми використовуємо принцип: "Mobile First" тобто спочатку опрацьовується адаптивна версія, а після десктопна.

Адаптация сайта по доставке еды для мобильных устройств

Процес створення сервісу по доставці

1. Знайомство з ідеєю
Логотип для функционала 3

Обговорення майбутнього сервісу, опрацювання ідей і сценаріїв використання;

2. Дослідження поточних рішень
Логотип для функционала 1

Занурюємося в вашу бізнес-ідею, аналізуємо конкурентів, що виражається в написання технічного завдання.

3. Оцінка сроків і вартості
Логотип для функционала 10

Складаємо беклог проекту, оцінюємо необхідні години на реалізацію кожного функціонального модуля

4. Юридичне оформлення
Логотип для функционала 9

Підписуємо договір, де фіксується вартість, терміни і обсяг роботи (ТЗ як додаток)

5. Поетапна розробка
Логотип для функционала 6

Розбиваємо проект на спринти. По закінченню кожного відправляємо результат роботи на узгодження

6. Тестуємо і запускаємо
Логотип для функционала 12

Налаштовуємо сервер, проводимо навчання і фінальне тестування працездатності.

Senior Project Manager компании WEBCASE

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ РОЗРОБЛЯЄ ДОСВІДЧЕНИЙ ПРОЕКТ-МЕНЕДЖЕР

Щодня, з року в рік протягом останніх 5 років, ми реалізуємо складні, цікаві веб-проекти. За цей час ми накопичили величезний досвід проб і помилок, тонкощів і нюансів, який допоможе поліпшити ваш проект. Ми намагаємося не просто "робити, що сказано", а допомагати замовнику реалізувати потрібний продукт, щоб рости і розвиватися разом з ним.

СТАНІСЛАВ СИЧОВ

Керівник відділу розробки (CTO)

Дізнатися вартість ТЗ

Вибір між платформами і кастомной розробкою

Запустити сайт по доставці готових страв можна декількома способами. Перший варіант - скористатися спеціалізованими платформами, другий - найняти девелоперів для розробки унікального сайту.

Готові рішення для розробки сервісу доставки

Серед популярних платформ можна назвати такі сервіси, як Orders2.me і Flipdish. Розглянемо, які плюси і мінуси є у цих "коробкових" рішень.

Переваги:

  • можна використовувати відразу, після мінімальних налатштуваннь;
  • покривають найбільш затребувані функції, такі як додавання ресторанів, платіжні шлюзи, рейтинг закладів.

Недоліки: ,

  • часто монетизуються за допомогою підписки з щомісячною оплатою. У підсумку це призводить до значних витрат, у порівнянні з одноразовою інвестицією в свій сайт;
  • обмежені можливості кастомізації функцій і дизайну;
  • залежність від зовнішнього постачальника послуг.

Кастомна розробка сайту по доставці їжі

Наймання розробників дозволяє створити повністю оригінальний сайт. Цей варіант також має свої сильні і слабкі сторони.

 

Переваги: ​​

 

  • Втілення в життя унікальних задумів. Якщо у вас з'явилася революційна ідея, під її реалізацію доведеться розробляти принципово нові програмні рішення.
  • Адаптація веб-додатків під бізнес-процеси. Підприємства напрацьовують унікальний досвід за роки своєї діяльності. Він відбивається в властивих тільки цієї компанії бізнес-алгоритмах. Індивідуальна розробка дозволяє враховувати ваші напрацювання при створенні сайтів.
  • Якість програмного забезпечення. Кастомне написання ПО дозволяє створити чистий швидкодіючий код, без зайвих модулів і блоків, присутніх в коробкових рішеннях.
  • Адаптація під потреби середнього і великого бізнесу. Платформи занадто лімітовані, щоб перенести в онлайн усі послуги великої компанії. Створення індивідуальної системи управління сайтом (CMS) дає такі можливості.
  • Можливість масштабування. Переваги для малого бізнесу полягає в тому, що при розвитку, не буде необхідність мігрувати з платформи на свій сайт. Можливість зростання бізнесу і навантажень на сервер можна закласти в початкову архітектуру проекту.
  • Рефакторинг і реінжиніринг коду. Якщо у вас вже є діючий сервіс, який з якихось причин вас не влаштовує, необов'язково замовляти сайт з нуля. Іноді доцільно просто додати деякі функції до існуючого сайту або оптимізувати код, для підвищення його швидкодії і усунення помилок.
  • Довгострокова економія. При одноразовому більшому вкладенні, ви економите на наступних щомісячних платежах.
  • Інтеграція зі сторонніми сервісами. Сучасні підприємства використовують системи електронного документообігу, CRM і ERP. Їх синхронізація з сайтом прискорює бізнес-процеси в рази.
  • Підтримка та навчання. Веб-студії надають гарантію на свої послуги і надають додаткові сервіси, такі як навчання роботі з CMS.

 

Недоліки:

 

  • Великі, у порівнянні з платформами, первинні вкладення капіталу.
  • Час на реалізацію проекту. Індивідуальний проект рідко займає менше місяця.
  • Ризик укласти угоду з недобросовісними розробниками. В цьому випадку всі перераховані вище переваги зводяться до нуля.

Ролі користувачів і їх функціональні можливості

Набір потрібних функцій безпосередньо залежить від типів користувачів веб-додатків. Для сервісів з доставки їжі характерні три види користувачів: клієнт, власник ресторану, адмін сайту. Розглянемо, які функції повинні бути доступні кожному типу користувача.

 

Клієнт:

 

  • створення нового облікового запису;
  • вхід в кабінет;
  • меню навігації і пошуковий рядок;
  • фільтри пошуку страв за різними параметрами (національні кухні, наявність певних інгредієнтів, калорії);
  • персональна система знижок.

 

Власник ресторану:

 

  • створення сторінки на піддомені вашого сервісу;
  • можливість заповнення меню, завантаження фотографій;
  • повідомлення на сайті і по email про надійшли замовлення;
  • індивідуалізація сторінок свого закладу.

 

Адмін:

 

  • модерація сторінок ресторанів;
  • розміщення промо-пропозицій на головній сторінці та в розділах;
  • завантаження іншого контенту на сайт.

Серед загальних функцій може бути чат онлайн підтримки і спливаючі повідомлення.

Особливості розробки

Створення онлайн сервісу по доставці їжі складається з декількох стадій: опрацювання сценаріїв замовлення, складання списку функцій і загальної концепції, вибору платформи і безпосередньої розробки проекту.

Приклад моделювання сценарію

Опрацювання моделей поведінки користувачів на сайті - це процес, в якому перетинаються маркетинг і веб-дизайн. Наведемо приклад сценарію розміщення замовлення.

Відвідувач заходить на головну сторінку веб з пошукової системи через запит X . Після цього, використовуючи навігаційне меню, він переглядає сторінки ресторанів, порівнює їх прайс-листи, читає відгуки. Потім він розміщує сподобалися страви в кошик. Для підтвердження замовлення користувачеві пропонується створити новий обліковий запис або увійти в уже існуючий. При реєстрації нового аккаунта користувач вводить телефон і вибирає зручний спосіб оплати. У разі успішного платежу, замовлення приймається в обробку. Його подальше виконання відбувається оффлайн.

Моделювання сценаріїв допомагає протестувати ідеї і визначитися з переліком необхідних функцій.

У скільки обійдеться розробити веб-сервіс з доставки їжі

На формування ціни розробки сервісу по розвезення їжі з ресторанів впливає кілька чинників:

  • масштаб проекту;
  • функціональність;
  • чи буде розроблятися кастомними CMS;
  • необхідність створення індивідуального дизайну;
  • додаткові послуги, на кшталт просування сайтів і написання текстів;
  • вартість години роботи конкретної компанії-розробника.

Щоб отримати точний кошторис на розробку сайту з постачання готової їжі, заповніть форму внизу сторінки або просто наберіть нас.

 

Факти про WEBCASE

Фіксуємо вартість до старту

Детальніше
Заполнение брифа

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом