register

РОЗРОБКА ІНТЕРНЕТ-АУКЦІОНУ

РАЗОМ ПРОЙДЕМО ШЛЯХ ВІД ІДЕЇ ДО ЗАПУСКУ

Розробка сайту-аукціону

Сайт-аукціон - це інтернет-додаток, що дозволяє бізнесам або приватним користувачам продавати товари в форматі торгів. Лот дістається покупцям, які запропонували найкращу ціну.

Сайти-аукціони відносяться до складних інтернет-додатків з підвищеними вимогами до високого навантаження і безпеки. Для реалізації такого проекту вам знадобиться підрядник з відповідними навичками та досвідом.

Види сайтів-аукціонів

Англійська аукціон

Класичний варіант аукціону, при якому торги починаються зі стартової ціни за лот. Учасники роблять ставки на підвищення з встановленим кроком. Лот дістається користувачеві, якщо він зробив ставку останнім і інші учасники то голінок його пропозицію більш високою ставкою.

Торговий майданчик

На торгових інтернет-майданчиках компанії і приватні користувачі можуть продавати свої товари як в форматі торгів, так і за фіксованою ціною. Майданчики поєднують функції аукціону і онлайн-маркетплейса. Найвідоміший приклад такого сайту - міжнародний портал eBay.

Скандинавський аукціон

Скандинавський або penny аукціон починається з мінімальної ціни і проходить з поступовим підвищенням ставок. Час торгів обмежений, а лот дістається тому, хто зробив ставку останнім на момент закінчення аукціону.

All-pay аукціон

Як і традиційному варіанті, лот виграє учасник, який зробив найбільшу ставку. Але при цьому ставки користувачів, які не отримали лот, також йдуть організаторам аукціону. В альтернативному форматі all-pay аукціону всі учасники торгів сплачують фіксовані внески.

Китайський аукціон

Учасники аукціону заздалегідь купують квитки, за допомогою яких можна робити ставки. Лот забирає той, хто запропонував найбільшу кількість квитків. При цьому інформація про те, скільки квитків запропонували інші закрита до закінчення конкурсу.

Аукціон з прихованої ціною

Учасники бачать тільки стартову ціну лота, крок ставки і час торгів. Перегляд актуальною ціни в режимі реального часу доступний як платна опція.

Технічні особливості розробки сайту аукціону

Вибір правильної технології

Сайт-аукціон відноситься до високонавантажених веб-додатків. Він повинен працювати в режимі реального часу і щомиті показувати актуальну ціну лота для сотень, а то і тисяч користувачів. Щоб забезпечити безперебійність роботи системи, ми використовуємо бібліотеку для WebSocket-з'єднання Centrifugo. Вона підтримує обробку запитів при 300 тисячах одночасних користувачів і більш.

Оптимізація зображень

Для проведення успішних аукціонів до кожного лоту потрібно прикріплювати кілька зображень товару. Дослідження від лабораторії eBay підтвердило, що кількість, розмір і якість фотографій продукту безпосередньо впливає на ймовірність продажу. Але фотографії у високому дозволі уповільнюють завантаження сторінок. Для оптимізації зображень ми використовуємо стиснення без втрати якості і кешування.

Автоматичні повідомлення

Сайт повинен повідомляти користувачів про появу нових пропозицій та хід торгів за обраними лотами. Для цього ми реалізовуємо автоматичну розсилку листів всім покупцям і продавцям. Розсилку також можна використовувати як інструмент просування певних товарів, анонсу акцій і інших маркетингових цілей.

Зручні механіки виведення коштів

Користувачі вашої платформи повинні мати можливість швидко і безпечно виводити кошти на зручний для них електронний гаманець. Для цього ми проведемо інтеграцію вашого сайту-аукціону з популярними платіжними системами і реалізуємо зручну механіку виведення коштів.

Додаткові способи монетизації

Ви як власник сайту-аукціону зможете заробляти не тільки на комісіях від торгів. Серед додаткових джерел доходу можуть бути платні розміщення на головній сторінці, в розділах і в топі пошуку. Також можна брати внесок за право додавання лота.

Інтеграція з різними системами

Зробіть управління взаємовідносинами з клієнтами більш ефективним за допомогою інтеграції сайту з CRM і іншими системами. Для залучення активних продавців і покупців на вашу платформу, часто доводиться здійснювати кілька маркетингових торкань. Це включає показ таргетированной реклами, відправку листів і дзвінки. Підключення CRM допоможе вам поставити процес досягнення бізнес-цілей під контроль.

Що розробити для підвищення зручності користувачів

Інструменти модерації

Щоб створити сприятливі умови для торгівлі на вашій платформі, варто подбати про те, щоб не допустити до участі в аукціонах потенційно недобросовісних учасників. Для цього можна додати перевірку при реєстрації і інструменти модерації з боку інших учасників. Наприклад - можливість подати скаргу до адміністрації.

Верифікація учасників

Вимога підтвердження особи - стандартна практика для сайтів, де проходять торговельні та фінансові операції. В особистому кабінеті користувача необхідно реалізувати функцію завантаження скан-копій документів. Також для спрощення процедури можна додати ідентифікацію за допомогою сервісів BankID і MobileID.

Рейтинг продавців

Наявність прозорої рейтингової системи підвищує довіру до продавців і до вашого ресурсу в цілому. Система оцінок і відгуків також стимулює учасників надавати якісний сервіс і допомагає запобігти шахрайству.

Безпечний протокол

HTTPS - це безпечний зашифрований протокол інтернет-з'єднання. Він допомагає захистити особисту інформацію користувача, виключаючи можливість перехоплення при обміні пакетами даних між браузером і сервером. Крім того, відсутність HTTPS знижує позиції сайту в пошукових системах.

Інтеграція з системою підтримки

З ростом популярності вашого сайту-аукціону неминуче зростає і кількість спірних ситуацій. Тому потрібно передбачити наявність арбітражу і продумати роботу підтримки ще на етапі складання проекту. У комплекс заходів по роботі зі зверненнями входить розробка та інтеграція чатів і чат-ботів, тікет-системи і інших модулів.

Особовий кабінет

Створення функціоналу особистих кабінетів - обов'язковий крок при розробці сайту аукціону. В особистих облікових записів користувачі зможуть заповнювати інформацію про себе, виставляти лоти на продаж, стежити за станом торгів з потрібних товарів, спілкуватися з іншими учасниками та службою підтримки.

Cтворення лота

При додаванні картки лота продавці зможуть заповнити інформацію про товар, завантажити фотографії, виставити стартову ціну та інші параметри аукціону. Дані про хід торгів, статистика і управління карткою також будуть доступні в особистому кабінеті продавця.

Функционал -создание лота

Каталог лотів зі зручним пошуком

Для забезпечення якісного клієнтського досвіду ми інтегруємо в сайт оптимізований пошуковий движок. Він індексує всю базу товарів і видає пошукові підказки вже в момент введення запиту. Також користувачам буде доступна фільтрація і сортування по ціні, технічним характеристикам та іншим параметрам.

Функционал -Каталог лотов с удобным поиском

Механіка торгів

Реалізації механіки торгів в режимі реального часу - унікальна особливість інтернет-аукціонів. Поскільки в одну одиницю часу користувачі можуть робити кілька одночасних ставок, при розробці важливо протестувати безперебійність, точність і швидкість роботи модуля торгів.

Функционал -торгов

Платіжний модуль

Підключення платіжних шлюзів дає можливість здійснювати оплату виграного лота прямо на сайті. При впровадженні платіжних систем ми підключимо всі популярні сервіси, які є актуальними для цільової аудиторії вашої платформи, і забезпечимо безпеку проведення транзакцій.

Подключение платежных систем

Запис на консультацію з бізнес-аналітиком

Розберемо, яке рішення необхідно саме для вашого бізнесу. Який функціонал потрібен для повноцінної роботи порталу. Складемо план розробки та запуску проекту.

Зручна мобільна верстка

Ми використовуємо Mobile-First підхід при розробці онлайн аукціонів та інших проектів: спочатку створюємо оптимізовану мобільну версію сайту і тільки потім розробляємо варіанти інтерфейсу для більших екранів.

Адаптация тендерного сайта для мобильных устройств

Етапи створення сайту-аукціону

1. Опрацювання ідеї
Логотип для функционала 12

Щоб глибше зрозуміти ідею замовника, кожен проект ми починаємо з дослідження. Воно включає інтерв'ю та обговорення ідеї з клієнтом, аналіз ринку і визначення бізнес-цілей проекту.

2. Складання тз
Логотип для функционала 3

Детальне технічне завдання допомагає нам і нашим клієнтам вибудувати єдине бачення розвитку проекту і прискорити його реалізацію завдяки підготовці чітких інструкцій для команди розробки.

3. Оцінка складності
Логотип для функционала 7

Коли техзавдання складено і затверджено, ми можемо з високим ступенем точності спрогнозувати терміни і вартість проекту.

4. Договір і передоплата
Логотип для функционала 6

Щоб дати нашим клієнтам додаткову впевненість в термінах і якості робіт, ми завжди працюємо за договором. Ви можете вибрати зручну для вас модель співпраці - фіксовану ціну або погодинну оплату.

5. Поетапна розробка
Логотип для функционала 1

Створення сайту-аукціону включає верстку і фронтенд програмування, написання коду для серверної частини програми, інтеграцію з зовнішніми сервісами і проведення тестів

6. Запуск і навчання
Логотип для функционала 5

Після запуску системи ми навчимо ваших співробітників роботі з адміністративною панеллю сайту. Також ми надаємо гарантію на 6 місяців, щоб ви могли переконатися в справності роботи сайту в умовах реального навантаження.

Главный офис компании
54 секунды
на знакомство

50+

Штатных специалистов

350+

Проектов

3

Офиса

6

лет в бизнесе

Ми пропонуємо дізнатися про основні переваги подібних рішень і розповімо, яким функціоналом повинен володіти середньостатистичний інтернет-аукціон.

На сьогоднішній день на просторах інтернету можна зустріти досить успішні реалізації онлайн-аукціонів. Примітно, що який формат ви б не вибрали, процес створення інтернет аукціону буде включати в себе інструменти для фіксації тимчасових рамок (часу і дати відкриття та закриття лота), а також призначення кроку для нарощування вартості лота.

Створення сайту аукціону має на увазі створення платформи, яка б забезпечувала всебічне взаємодію між продавцями і покупцями з можливістю коригування вартості товару в залежності від рівня попиту на нього.

Під час інтернет-аукціонів учасники торгів змагаються між собою за право покупки товару або послуги шляхом призначення за нього максимальної вартості (що перевищує або дорівнює тій, яка була спочатку призначена самим продавцем). Це найпопулярніший формат аукціону - англійська.
Найвідомішим аукціоном є міжнародна майданчик eBay

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом