register

РОЗРОБКА МАРКЕТПЛЕЙСА

РАЗОМ ПРОЙДЕМО ШЛЯХ ВІД ІДЕЇ ДО ЗАПУСКУ

ОСНОВНИЙ ФУНКЦІОНАЛ МАРКЕТПЛЕЙСІВ:

01

СТАТИСТИКА ПО ТОВАРАМ

Це ще один плюс в Ваш бік в боротьбі з конкурентами. Особливо значущим, даний функціонал стає при дорогих покупках. Адже з його допомогою покупець може побачити:

  • на скільки змінилася ціна з моменту виходу даного товару в продаж?
  • скільки продавців продають даний товар і хто пропонує найнижчу ціну?
  • скільки покупок даного товару було зроблено?

Варіантів об'єктів статистики, може бути багато, все залежить від ніші в якій представлений Ваш маркетплейс і цілей які Ви переслідуете.

02

Варіанти завантаження товарів

  • API, в ідеалі,  під різними мовами програмування (або хоча б під найпопулярніші) можуть бути написані готові SDK, що спростять підключення клієнта до маркетплейсу;
  • імпорт товарів з XML каналів клієнтів (потрібно детальна документація);
  • імпорт товарів через CSV файл (потрібно детальна документація, а також шаблони файлів імпорту);
  • розробка модулів / плагінів для імпорту товарів популярних CMS;
  • парсинг інтернет магазину / каталогу товарів клієнта (як крайній варіант, у разі якщо всі попередні не підходять клієнту);
  • додавання вручну в особистому кабінеті;
03

ЗРУЧНИЙ ПОШУК ПО КАТАЛОГУ

Крім відмінно скомпонованих фільтрів, слід звернути увагу на інший, але не менш важливий функціонал для пошуку, а саме:

  • Сортування товарів за ціною, популярністю;
  • Обов'язково повинен бути функціонал, що дозволяє виділити товар із загальної маси, з цим відмінно впорається "Додати в обране";
  • Порівняння. Дана функція є однією з найбільш затребуваних з боку покупця. Адже як зручно вибравши два або більше товарів (одного типу), звести їх в одну порівняльну таблицю і тільки після цього прийняти зважене рішення щодо покупки;
04

ФІЛЬТРИ З ЕКСКЛЮЗИВНОЮ ЛОГІКОЮ

Клієнти не повинні отримувати в результатах пошуку "Вибачте, але по Вашому запиту нічого не знайдено", тому фільтри в Вашому маркетплейсі, повинні працювати так, щоб пропонувати покупцеві тільки ті варіанти пошуку, за якими Ви можете надати йому результат;

05

ВЕЛИКИЙ НАБІР АТРИБУТІВ

Чим більше атрибутів, тим точніше покупець зможе сформувати свій запит, а значить і результат для нього буде максимально задовільним. А як ми знаємо, задоволений клієнт, це перший крок до формування своєї аудиторії;

06

ШВИДКА І ЗРУЧНА КОМУНИКАЦІЯ

Продавець повинен моментально дізнатися про замовлення для його швидкої обробки, покупець, в свою чергу, повинен отримати повідомлення про замовлення зручним йому способом (e-mail, Viber, telegram та інші). Наявність зручного способу повідомлення, може виявитися великим плюсом при роботі з великими клієнтами;

Маркетплейс "Perprice"

Сервіс надає можливість зручного пошуку за мільйонами товарів і послуг

Мета:

Реалізувати простий і інтуїтивно зрозумілий дизайн інтерфейсу. Створити зручний чат для комунікації, а також реалізувати можливість приймати оплату з усього світу.

Кейс

Маркетплейс "Emozzi"

Маркетплейс подарунків і вражень EMOZZI

Мета

Розробити зручний проект для взаємодії клієнтів, дилерів і постачальників. Для цього на проекті представлено 3 типи особистих кабінетів з можливістю обробки заявок

КЕЙС

Запис на консультацію по реалізації

Розберемо, який функціонал необхідний саме для вашого маркетплейса. Складемо план розробки та запуску проекту.

СТВОРЕННЯ МАРКЕТПЛЕЙСА:

Якщо у Вас маленький маркетплейс , робота якого спрямована на одну країну і вузький спектр товарів (нішевий), то швидше за все Ви уникнете цих проблем, але якщо це не так або Ви плануєте масштабувати свій бізнес в майбутньому, то вам необхідно знати такі нюанси:

1. Велика кількість товарів

Даний продукт має на увазі постійну роботу з величезними масивами даних , які будуть постійно приходити з різних ресурсів ( api, xml, csv ), отже Вам необхідно буде дуже ретельно продумати поетапне зберігання цих даних , починаючи від імпорту і закінчуючи резервним копіюванням. Останньому варто приділити особливу увагу, тому як в умовах постійної конкуренції, недоступність сайту протягом півгодини, може привести до серйозних втраn як в рейтингу, так і в клієнтській базі. Виходячи з цього, Ви повинні бути впевнені, що в разі збою на основному сервері, Ви як мінімум в пару кліків зможете підняти резервну копію (в ідеалі, все повинно відбуватися в автоматичному режимі), яка не повинна нічим не відрізнятися від бойової версії Вашого проекту .

2. Високонавантаженість

Природа даного типу проектів передбачає не тільки велику відвідуваність, а й високу активність користувачів. Мається на увазі, що вони не просто відкриють сторінку і будуть читати про товар, вони будуть використовувати фільтри, порівняння, формувати статистику та інше (в залежності від функціоналу, який Ви надасте, а його має бути не мало, якщо Ви хочете бути першими). Для того щоб підготувати свій проект до цього, Вам необхідно врахувати такі нюанси:

  • оптимізація різних запитів;
  • autoscale - автоматичне масштабування системи, при зростанні навантаження;
  • моніторинг своєї ЦА для правильного вибору місця розташування своїх серверів, і отже настройка супутніх сервісів для розподілу навантаження (віддачі даних) користувачам виходячи з їх геолокації (чим ближче користувач до сервера, тим швидше буде віддача даних) ;
  • налаштування кешування (зберігання частих запитів) - це дозволить зберігати поширені запити, і, як наслідок, віддавати користувачеві результат швидше, ніж при звичайному запиті;
  • чітке розмежування - які завдання повинні виконуватися (прораховуватися, будуватися) на клієнті (в браузері), а які повинні строго виконуватися на сервері;
  • підключення сторонніх сервісів  (серверів) для віддачі статичних даних (картинки, іконки та інші не динамічні дані); 
  • використання для пошуку пошукових движків, наприклад Sphinx або Elastik search . Тому як їх індекси (вони формують для себе якісь "довідники", що дозволяють шукати результати по Ваших запитах в рази швидше, ніж просто звертаючись до пошуку в БД)
    3. Масштабованість

    На старті розробки Вашого продукту, Вам необхідно підійти з особливою увагою до технологій та інструментів , за допомогою яких Ви плануєте створити Ваш проект. Тому як саме від них будуть залежати Ваші можливості в розробці. Від них залежатиме до яких розмірів Ви зможете розвинути свій продукт і наскільки гнучким, відмовостійким і надійним він буде.

Використовуємо
передові технології

При розробці МАРКЕТПЛЕЙСІВ ми використовуємо ті ж технології на яких розроблений Google, Instagram, Youtube ..., а саме мова програмування Python . Він відрізняється високими стандартами безпеки і стабільністю коду.

Ми вибрали Python і його фреймворк Django, коли вони ще не увійшли в ТОП найбільш використовуваних на планеті. Більше 100 реалізованих складних проектів за всі 6 років перетворили нас не тільки в експертів, але і в адептів Python / Django. Навіть тим, для кого фраза "лаконічність кодової бази" не говорять нічого, врешті-решт усвідомлюють їх значення в перекладі на зрозумілу мову зекономлених грошей і витраченого часу на створення їх IT-рішень.

Python - №1 у світі за рейтингом PYPL від Google.

ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ МАРКЕТПЛЕЙСА

Простота в дизайні

Маркетплейс не потребує якихось "космічних" візуальних ефектів, сюди приходять покупці щоб якомога швидше знайти товар, а значить головною вимогою до дизайну, буде - простота і лаконічність . Будь-яке завдання, яку переслідуватиме користувач, повинне виконуватися як можна швидше і простіше.

Будь-який "зайвий" клік або "зарозуміла" форма пошуку, подачі оголошення, може привести до виклику негативного ставлення до проекту, що не є добре.

Рейтинг продавців

Приходячи в Ваш маркетплейс за якимось товаром, користувач розраховує, що отримає якісний товар, який нічим не буде відрізнятися від заявленого в описі, а значить механізм контролю постачальників повинен працювати без збоїв, включаючи в себе рейтинг від користувачів , контрольні закупівлі, швидкість вирішення спірних ситуацій, юридичні верифікації (при необхідності) і багато іншого.

Доставка і оплата

На порталі буде велика кількість продавців і у кожного свої специфічні вимоги до способів доставки і оплати .

Проаналізуйте своїх потенційних клієнтів, проведіть інтеграцію з усіма необхідними службами доставки та платіжними системами.

Не забувайте про такі можливості як розстрочка, кредит, безкоштовні доставки та інше. Все це може стати великим плюсом перед конкурентами.

Процес створення Маркетплейса

ЗНАЙОМСТВО З ІДЕЄЮ

Обговорення майбутнього сервісу, опрацювання ідей і сценаріїв використання;

ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТОЧНИХ РІШЕНЬ

Занурюємося в вашу бізнес-ідею, аналізуємо конкурентів, що виражається в написання технічного завдання.

ОЦІНКА ТЕРМІНІВ І ВАРТОСТІ

Складаємо беклог проекту, оцінюємо необхідні години на реалізацію кожного функціонального модуля.

ЮРИДИЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ

Підписуємо договір, де фіксуємо вартість, терміни і обсяг роботи (ТЗ як додаток)

ПОЭТАПНА РОЗРОБКА

Розбиваємо проект на спринти. По закінченню кожного відправляємо результат роботи на узгодження

ТЕСТУЄМО И ЗАПУСКАЄМО

Налаштовуємо сервер, проводимо навчання і фінальне тестування працездатності.

Адаптація під мобільні пристрої

Особливу увагу слід приділити зручності роботи з маркетплейсом в мобільних пристроях, так як більша частина покупок здійснюється саме там. У розробці, ми використовуємо принцип: " Mobile First" тобто спочатку розробляється адаптивна версія.

Адаптация портала для мобильных устройств
Senior Project Manager компании WEBCASE

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ РОЗРОБЛЯЄ ДОСВІДЧЕНИЙ ПРОЕКТ-МЕНЕДЖЕР

Щодня, з року в рік протягом останніх 5 років, ми реалізуємо складні, цікаві веб-проекти. За цей час ми накопичили величезний досвід проб і помилок, тонкощів і нюансів, який допоможе поліпшити ваш проект. Ми намагаємося не просто "робити, що сказано", а допомагати замовнику реалізувати потрібний продукт, щоб рости і розвиватися разом з ним.

СТАНІСЛАВ СИЧОВ

Керівник відділу розробки (CTO)

Дізнатися вартість ТЗ

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом