Інформація щодо проекту
Галузь: | Логістика |
Проект: | ERP система |
Тип робіт: | проект “під ключ” |
Технологія: | JavaScript / Vue.js, Python / Django |
Команда: | 6 осіб |
Завдання, яке було поставлено перед нами правлінням компанії, це: максимально автоматизувати процес роботи компанії, спростити комунікацію між співробітниками, а також об'єднати в рамках однієї платформи: статистику, контроль заявок, всі можливі бухгалтерські обліки.
Зручне відстеження заявки дозволяє завжди бути в курсі стану замовлення. А зручна система оповіщень завжди попередить менеджера про проблеми за заявкою (відсутність співробітників, закріплених за завкою за день до початку заявки, відмову співробітника, підтвердження заявки клієнтом і т.д.)
Зручна система обліку заробітної плати, після завершення заявки, виконує автоматичне нарахування заробітної плати співробітникам, формуючи щотижневий, а також щомісячний звіти. На наступній вкладці формується баланс по співробітнику і фіксуються всі виплати.
У розділі статистики були реалізовані всі необхідні функції для контролю за станом компанії, наприклад: статистика ефективності роботи менеджерів, статистика ефективності різних типів реклами, фінансовий баланс компанії, з відображенням усіх доходів і витрат.
Для того, щоб машини компанії завжди були обладнані всім необхідним інвентарем і додатковими матеріалами, був розроблений "опитувальник". Він щодня заповнюється водіями в своїх особистих кабінетах і ця інформація передається менеджерам.
Зручний особистий кабінет завжди полегшує роботу співробітників. В особистому кабінеті співробітники завжди бачать всю необхідну для них інформацію: заробітна плата, історія нарахування всіх бонусів/штрафів, список робіт на які вони обрані, а також сторінку рейтингу. На цій сторінці, співробітники проставляють оцінки своїм колегам, тим самим вказуючи з ким саме вони хотіли б працювати в команді, що в свою чергу впливає на їх розподіл за заявками.
На зміну паперовим договорами, приходить електронна документація. І даний проект не виключення. Для досягнення даної мети, була розроблена зручна, поетапна система контролю виконання заявки. В в даній системі відображаються всі деталі замовлення, починаючи від імені клієнта і закінчуючи додадковими послугами та вартістю роботи. Після заповнення, всі дані відразу ж відправляються на сторінку користувача, де вони автоматично вносяться в шаблон договору. Вкупі зі спеціально розробленою системою електронного підпису даний підхід дозволяє надати електронним договорам юридичної сили.
Галузь: | Логістика |
Проект: | ERP система |
Тип робіт: | проект “під ключ” |
Технологія: | JavaScript / Vue.js, Python / Django |
Команда: | 6 осіб |
Розкажіть про свої бізнес-цілі і наш досвід допоможе їх досягти!
Фіксуємо вартість
до старту робіт
Гарантуємо результат
закріплюючи його в договорі
Команда під кожний проєкт
на чолі з досвідченим проєкт-менеджером
Ми завжди на зв'язку
Розкажіть про свої завдання і ми обговоримо їх рішення в зручний для вас час.
Дякуємо за ваш інтерес!
Ми з вами зв'яжемося найближчим часом