register

TCG

Доставка груза в порт

ERP-система для TCG logistics

Система автоматизації бізнес-процесів одного з лідерів сфери доставки вантажів з Китаю в Україну

Цілі компанії

  • Прозорість бізнесу. Можливість бачити всю картину стану бізнесу загалом
  • Скорочення часу на обробку замовлень і інших рутинних операцій
  • Підвищення зручності співпраці для клієнтів
Компьютер и планшет

Рішення

Розробка єдиної області для менеджерів, співробітників складу, управлінців і клієнтів. Перенесення в неї абсолютно всіх бізнес-процесів від обробки ліда до видачі зарплат співробітникам.

SCM-модуль/ управління доставкою

Весь процес виконання замовлення поділений на наступні етапи:
  1. Прийом заявки від клієнта
  2. Отримання товарів на складі в Китаї
  3. Упаковка, страхування, сортування по способам відправки
  4. Доставка товарів на склад в Україні
  5. Відправлення клієнтові і взаєморозрахунок
Кожен з цих етапів здійснює і контролює окрема роль користувача в системі
Телефон и дашборд

Робоче місце співробітника складу

Функціональні можливості системи дозволяють
  1. Вести облік товарів, які прибули на склад
  2. Генерувати і роздруковувати марковані стікери
  3. Формувати відправлення і вантажі. Вести витрати по ним
  4. Відстежувати статус доставки на кожному етапі
  5. Автоматично прораховувати вартість доставки
  6. Сканувати посилки при отриманні і вести облік втрачених
Функционал проекта - Проверка отгрузки

Інтеграція з Новою Поштою

При відправці посилки через НП, система автоматично формує ТТН і реєстри. Комірник може роздрукувати маркування НП і наклеїти на кожне місце відправлення. Якщо щось змінилося в графіку відправки, то через інтерфейс системи можна виключити з ТТН деякі місця або перемістити її до реєстру іншого дня. Система автоматично відстежує статус доставки і повідомляє клієнта.
Функционал -Формирование ТТН

Модуль CRM / Робоче місце менеджера

Для роботи з лідами
  1. Автоматичне створення лідів з форм сайту і IP телефонії
  2. Інтерфейс для ведення ліда: Коментарі, Статуси, Нагадування про майбутню подію (ДЗВІНОК / ЗУСТРІЧ)
  3. Аналітика за джерелами звернень
Для роботи з клієнтами
  1. Вся історія взаємодії
  2. Закріплення персонального менеджера
  3. Облік взаєморозрахунків і заборгованості
  4. Аналітика обороту за 1, 3, 6 місяців
Функционал -Лиды

Фінансовий модуль / Робоче місце бухгалтера

Система автоматично розраховує вартість доставки, фіксує витрати і фактичні надходження коштів. Крім цього, реалізовані функціональні можливості:

  • Облік прибутків та витрат
  • Підзвітні каси співробітників
  • Автоматичне нарахування зарплат
  • Контроль взаєморозрахунків з клієнтами
Функционал -Зарплатная ставка и транзакции

Модуль Аналітики

На інформаційній панелі (дашбордs) відображаються основні показники роботи компанії для відстеження і оперативного втручання:

  1. Прибуток компанії помісячно
  2. Кількість нових звернень в компанію в динаміці
  3. Кількість відправлень в роботі і їх основні показники
  4. Звіт по ефективності роботи співробітників
  5. Рейтинг клієнтів по обороту за 1, 3 і 6 місяців

Функционал -дашборд всего бизнеса

Розвиток проекту

Впровадження комплексної системи автоматизації істотно впливає на показники прибутковості бізнесу. Тому дана ERP-система щомісячно модернізується і допрацьовується: оптимізується інтерфейс і додаються нові функціональні можливості. Це підвищує зручність роботи і максимальне покриття всіх процесів в компанії. Зараз на черзі розробка мобільного додатка для співробітників складу.

Інформація щодо проекту

Тип проекту: ERP система
Галузь:Логістика
Команда: 8 осіб
Стек:JavaScript / Vue.js, Python / Django

Дякуємо за ваш інтерес!

Ми з вами зв'яжемося найближчим часом